Добре дошли в Откровения!
социална мрежа за авторско творчество

"Откровения" е най-голямата платформа за лично творчество с авторски произведения в различни категории като поезия, проза, преводи, фотография, музика, изобразително и приложно изкуство.

 

Публикувайте своите произведения: Споделете откровенията си, претворете чувствата си в ноти, от емоцията създайте мелодия, облечете думите си в стих или разказ. Изкажете позиция под формата на статия или есе. Обрисувайте настроението си в картина или покажете красивите мигове във фотоси.

Бъдете себе си, бъдете откровени!
Мобилно приложение Otkrovenia

Онлайн:

 114 949

 18 652

 389 126

 2 115 500

Предложения
Преди дни, на 100 годишна възраст, почина Анжел Вагенщайн - верен син на Столетницата. Лека му пръст! Но поне за мен, неговата смърт е символична и предзнаменователна за смъртта на самата Столетница, която както е добре известно, отдавна се намира в състояние на будна кома. Нейните избиратели са пое ...
  361  11 
Виж, не се забравя ей така
любов, която много ти е дала.
Която ти е вземала съня,
която за ръка те е държала.
Която те е вдигала и над ...
  8507  33  35 
Set Fire To The Rain
I let it fall, my heart,
And as it fell, you rose claim it
It was dark and I was over
Until you kissed my lips and you saved me ...
  11944 
Стигнахме и до третата композиция от моя нов проект, носеща и заглавието на целия албум. Тук вече ясно личи едно развитие и обособяване на уводна, основна, преходна и финална част.
Приятно слушане и се надявам да стигне до вас хармонията и нежността на този мой свят!
(Предупреждавам, че композициите ...
  2629 
Дядо Йоцо! Погледай тъдява!
И за поздрав тояжка вдигни!
Тази цъфнала наша държава
в тези гърбави мартенски дни.
Като трепетен глас на прогреса ...
  3058  22  27 
  3117  14  21 
  1540  12  10 
  3678  20 
  2445  18 
  961 
Едно от малкото ми произведения написани като на шега, за ден, някъде из Тихия океан, изпълнен с онези носталгични чувства за дома и всички трепети от мисълта за оставената, но неизгубена и вечно жадувана любов, коята не признава граници и разстояния!
  5331  19 

Още произведения »


: ??:??