20 oct 2018, 13:44

Почеркът на Любовта 

  Prosa
636 3 2
1 мин за четене

 Любовта е мистичната фигура в тъмна мантия, която оставя своя парфюм по всеки влюбен като бележит почерк. Но за да разбереш посланието ѝ, трябва да разгадаеш двата й оттенъка поотделно.

 Червено.

 Червеното е за страстния и горещ вопъл у всяка влюбена душа. Невидимата нишка, която свързва взаимно тези души.

 Черно.

 Черното е прикритата екзалтация на червеното. Тази фатална страст, последвана от заветната ѝ обреченост.

 Любовта в своята палитра се простира в сънищата като безкрайни полета от макове. Макът – цветето, което сякаш чрез магия е успяло да затвори стихийния дух в бутилка. Колкото повече вървиш по червените му венчелистчета, толкова по-близо се намираш до фатално черния му всепоглъщащ плодник. Но точно в този мистериен център най-силно е съчетана цялата истина за верните поданици на Любовта, а именно истината за живота и смъртта.

 Любовта е верният рицар, червеният ескадрон, препускащ стремглаво към наближаващата го люта битка. Единствената битка, в която е способна да влезе. Тази, в която желае да извоюва самата себе си.

 Любовта е червено-черната амалгама, която поставя своя печат в битието завинаги. Тя е перфектният синтез емулсия. Тя е двубоят валс между двете половини на едно цяло. Тя е писмото, завещано на света, с червено-черен мастилен почерк.

© Княгиня Нощ Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Връзката между червения и черен цвят в любовта, както и оприличаването с мака - червените венчелистчета, противопоставени на черния плодник, е изключително дълбока аналогия, която никога и никъде не съм срещал. Поздравявам те за това творческо откритие, Аделайд, поднесено в безупречна форма. Поставям този текст без колебание в Любими.
  • И тук намирам синтез между наблюдателност и интелект.Не бях се замислял (поради липса на опит):как да дефинирам Любовта? Ето че ми идва награда!
    Мила Княгиньо, благодаря!
Propuestas
: ??:??