Не мога повече да пречупвам себе си заради вас. Ако можете да ме обичате заради това, което съм, ще бъдем по-щастливи. Ако не можете, аз все пак ще се опитам да заслужа вашата обич. Няма да крия своите предпочитания или неодобрения. Дотам силно ще вярвам, че дълбокото е свято, защото непреклонно денем и нощем ще правя това, което радва душата ми и което ми диктува сърцето. Ако сте благородни, ще ви обичам. Ако не сте, няма да нараня вас и себе си с лицемерно внимание. Ако вярвате в истина, различна от моята, останете при своите приятели, аз ще потърся мои. Правя това не от самолюбие, а смирено и искрено. Във ваш и мой интерес е, в интерес на всички хора е, колкото и дълго да сме прекарали в лъжи, да живеем в истина. Днес това звучи сурово. Скоро всички ще обикнем това, което ни диктува нашата собствена природа, както и моята. Ако следваме истината, тя скоро ще ни донесе вътрешно спокойствие. Но така вие можете да причините болка на приятелите си. Да, но аз не мога да продам моите свобода и сила, за да щадя тяхната чувствителност. Освен това, всички хора имат моменти на прозрение, когато гледат към абсолютната истина; тогава те ще ме оправдаят и ще направят същото.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.