Чета, мълча... Чета, мълча и накрая ми писва, решавайки да напиша това нещо, което не е и есе.
Ужасен съм или по-скоро отвратен съм, защото в държавата и дори в този сайт бродят едни борци "за Правда и за Свобода". Втори Ботев, Левски и Бенковски.
Ама на езика ми е, колко от тях са бивши комсомолски секретари или ЗКПЧ-та, или "бивши членове на Нашата партия", колко от тях са пълзели, ближейки задните части на "водещите лидери", за да станат мижитурки с някаква титла. Няма нужда да ми отговаряте, защото ми е ясно. Живял съм в тези времена и имам спомени за късо подстриганите комсомолци, скандиращи КПСС-БКП по манифестациите. Сега, какво стана?! Цялата ни нация излезе, че са се борили срещу комунистическата мафия. Тогава тия на парадите, сигурно са ваши дублики или триизмерни сенки?
Друг въпрос:- На колко от вас "велики борци", семействата им са интернирани с печата "Враг на народа", на колко от вас близките са лежали в концлагерите на комунистите, колко от вас са били пребивани в Милицията? И затова няма смисъл да ми отговаряте във виртуала, защото тук лъжите са на почит. Водещото е статистиката и това, което съм видял. 99,999999 % гласували за Партията-Майка.
Публикувайте ваши снимки от това време и дали на среша няма да е ниско подстриган комсомолец с червена връзка и стандартното тъмно-синьо костюмче или комсомолка с прилежно сплетени на плитки коси, пак в същото тъмно-синьо облекло. В този аспект ми се иска да ви попитам и колко от вас са изключвани от Комсомола, колко от вас пълзейки са постигнали в това време на "тоталитарна репресия" някакви си постове. Пак ще ви кажа, че е излишно да го казвате. Facies loquitur pro persona.
Но да си дойдем на заглавието- Боята Чудо. Да, страшни промени станаха... Керванът си е същият със същите камили и камилари, като и децата на камиларите ги последваха в професията, единствено решиха да боядисат кучетата от червено в синьо, за да има, някаква разлика отпреди. Ти да видиш... Сините кучета решиха, че са вълци. Е, да, ама не, от куче не става вълк, просто то си е сателит зависим от хората. Това е заложено вътре в него и е наслагвано с хилядолетия, предавано от баща на син.
Иначе, боята чудо е голямо чудо. Навсякъде бродят сини пудели, които вият към луната, след като са ги подстригали, като лъвчета.
За три години, откакто съм в сайта, толкова лъвчета видях, че се чудя, дали не съм в Метро-Голдуин-Майер или в цирк.
© Гедеон All rights reserved.