Sep 13, 2024, 8:22 PM

Дано ме разбереш! 

  Essays » Love, Personal
221 0 9
1 мин reading

Ще ти кажа нещо. Дано ме разбереш от първия път. Втори път няма да има. Аз не съм лесна за обичане. Трудна съм. Трудна за разбиране, за откриване. Не обичам да разголвам душата си. Не обичам да споделям. Прикривам се зад тежки врати, заключени с няколко катинари. Трябва да спечелиш първо душата ми, после сърцето ми, мислите ми…чак тогава може да имаш тялото ми. Спечелиш ли ме ще узнаеш най-големите ми тайни, най-мрачните ми мисли. 
Не обичам да стоя на едно място. Не мога да живея всеки нов ден като вчера. Аз съм като цвете, което вирее на слънце и въздух. Тогава съм слънчева, открита, ясна. Тогава може и да се раздам. Ако има за кого. И ако си заслужава. Често в мен гори огън, буйни реки текат, извиват се урагани. Боря се със себе си…с хората, които не са ми по вкуса. И търся…човекът, който вярва в невъзможното и следва мечтите си. На който думите и делата му са едно. Който е като мен- малко луд, непокорен, искрен, открит, честен.
Обичам да гледам в очите на хората. В тях виждам всичко, което искам да разбера. Обичам силно, когато вярвам. Отивам си, когато съм нежелана. Когато съм щастлива говоря много, бързо, неразбрано. Пиша, за да се пренеса в моя свят. Прескачам от тема в тема. А понякога обичам да се затворя в себе си. Да остана сама и да видя кой ще ме потърси. 
Понякога съм щура. Вярвам много. Също толкова много и мечтая. Имам криле, които ми позволяват да полетя над високи хоризонти. Понякога падам…боли ме. Но винаги намирам сили да се изправя. Такава съм, но се харесвам. Не искам да се променям, нито някой да ме променя. 
Така, че бягай сега. Че един ден може да ме разбереш наистина. И да поискаш да ходиш по жарава. Може да изгориш. А тогава ще е късно, много късно. И връщане назад няма да има. Бягай сега или остани. Ако не те е страх от неизвестното, ако не те е страх от лудостта ми- остани. Иначе, тръгни си. 
Не съм за всеки. И не всеки е за мен. 


 

© Радина Цветановa All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много добре!Дано си такава след 10,20 и 30 години!
  • Но ти,току що разказа(разкри) себе си!
    Много ефектно,но малко ефикасно за мъжкото въоръжение...
  • Голяма самореклама.
    Поздравявам те.
  • Случайно попаднах тук. Харесах !
    Ще се поровя в творчеството ти .
  • Хаха, паленката пак се мъчи да стряска новодошлите Ако издържиш на изпитанието няма да имаш проблеми
  • Благодаря за мнението Ви, оценявам го.
  • Така си и помислих, защото и др публикации от тук срещнах там. Поздравления тогава и че ги споделяш и тук! Не съм жури да давам такива оценки, само размишления по темата.
    Всеки изразява себе си да о толкова и по начин, който сам си избира. Още повече, че любовта науката не я е обяснила и уловила досега в нейн са та многоликост и безкрайност, камо ли аз да давам оценки кой как се чувства.
    Добре написано, ясно изразена позиция!
  • palenka (П Антонова) не мога да разбера коментарът Ви. Негативен ли е, положителен е? Творбата е моя, дори е включена в книгата ми "Частички от душата".
  • Който не обича да споделя, не публикува публично интимно за себе си какъв е и що е. Всеки е странен и уникален сам по себе си, не сме правени по модел и формула и съотношението на характеристики и емоционални реакции са различни за всеки.
    Чела съм го във фейса.
Random works
: ??:??