Сигурно,няма човек на земята който,открито и високо да каже'' Аз съм духом гол'',защото това би означавало,че той съзнателно се е поставил в ситуацията на бездуховно същество.На мен ми е много трудно да определя кои са голите острови на живота ни. Вероятно те са там , където се проявява неразбиране и липса на адекватност между реалния живот и нашето лично отношение към конкретна ситуация.Когато човек е беден емоционално,когато проявява егоизъм и бездушие,високомерие и пренебрежение,според мен той няма начин да се озове на един от голите острови на живота- отношението ни към животните. Скоро четох в един вестник,че за всяко убито куче държавата плаща по 25 лева.Това е ужасно престъпление да убиеш живо същество.И с голяма категоричност трябва да се каже ,че подходът на Столична община да намали броя на бездомните кучета чрез умъртвяване в никакъв случай няма да доведе до успех.Немога да проумея-какви са тези хора които убиват по-висши същества от самите тях.Осмелявам се да кажа по-висши от човека по много причини.Казва се-''Най-добрият приятел на човека е кучето', а ние ги убиваме.Сравнение с хората,нима животното ще говори зад гърба ти,ще те лъже и ще проявява лицемерие и надменност.Хората са толкова бездушни,егоизтични,високомерни и не осъзнават ,че малтретират по-висши и мили същества от тях-кучетата. И само когато моите усилия,усилията на моите приятели и усилията на всички които мислят като мен,биха помогнали голите острови на живота ни да бъдат с един по-малко.
Ако трябва аз да напиша есе на тази тема, май ще се затрудня. Ти си намерила начин да покажеш, че човекът, със своята духовност би трябвало да пази и цени живота, а не да го унищожава. /Между другото - пропуснала си едно "не" в четвъртото изречение, така се променя смисъла му./
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.