Oct 26, 2008, 7:35 AM

Има ли безкористно приятелство? 

  Essays » Students
25646 1 1
1 мин reading

Най-важното нещо в живота на един човек са хората около него, а именно - неговите близки и приятели. Щом имаш тяхната любов, нищо друго не ти трябва. Но има приятели и приятели. Не всички са такива за каквито се представят, изглеждат или ни се иска да бъдат!
Безкористното приятелство съществува, колкото и да не им се вярва на някои. То съществува и за жалост много по-рядко се среща. По-добре да имаш един верен човек до теб, който ще ти помага и подкрепя каквото и да става, отколкото милион други, на които ти се иска да вярваш, но все нещо те спира да ги наречеш приятели. Те са просто познати.
Всеки човек е различен и приема различно хората около себе си. Всеки човек сам преценява колко близко да ги допусне до душата и сърцето си. Със сигурност за повечето приятелството не е само познанство, в което само даваш или само получаваш. Истински приятел не е този, който ти замазва очите само и само да бъдеш щастлив, а този, който ти казва и показва действителността дори и да е болезнена и ще остане до теб за да не си сам в този труден момент от живота ти! Приятелството е точно за това - да си помагаме, да си вярваме, но за да си вярваме трябва да сме искрени. Добрите просто ги усещаме вътре в самите нас. Може да не им го казваме, но то се чувства. Те са нещо рядко и за това са ценни.
В живота си човек среща много хора, но малко от тях можеш да наречеш приятели. Все пак с времето прекарано с дадения човек все повече и повече се сближавате. Идва един момент, в който усещаш, че за този човек си готов на всичко. Колкото и на дълбоко да затъне, ти ще му подадеш ръка. Дори и да бутне теб и ти да затънеш, ще останете заедно. Тези хора не са просто на думи приятели. Те си имат пълно доверие и знаят, че каквото и да стане никога няма да те предадат. Това е безкористното приятелство.

© Краси All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Унищожително грозен и неподходящ шрифт на иначе доста плитко и повърхностно есе, лишено от всякакъв стил.
Random works
: ??:??