Jun 6, 2010, 11:51 PM

Как да не бъдем обсебващи, натрапчиви и досадни 

  Essays
6932 1 2
2 мин reading

Това е въпрос, на който малко хора биха отговорили адекватно. Повечето мъже обвиняват жените, че ги натоварват, тормозят, мрънкат непрестанно и че това трябва да се промени, за да останат заедно. Просто се чудя как в началото на една връзка всяка жена е забавна, мила, страхотна, секси и разтоварваща и след 2-3 месеца става натрапчива и досадна. Може би мъжът до нас толкова свиква с това да сме невероятни, че в един момент му писва и започва да е недоволен. Дълго мислих над това и накрая установих как да променим нещата. За да е доволен мъжът до вас, трябва:
1. Никога да не искате да ви звъни по телефона или да ви праща есемеси. Това е досадно за него. Той не е длъжен да дава обяснения къде се намира в момента, какво прави, жив ли е и въобще комуникацията през деня трябва да бъде сведена до минимум. Освен това са забранени скайп, фейсбук, имейл.
2. Препоръчително е вечер, ако предусещате, че иска да ви види по негови си причини (прави му се секс, няма с кого да излезе, не дават никакви мачове по телевизията) да стоите до телефона и да тръпнете в очакване да ви позвъни. Никога не си уреждайте срещи с приятелки или с други мъже, защото не знаете точно по кое време вашият възлюбен може да ви звънне.
3. Когато сте заедно, бъдете в идеална форма. Той не иска да слуша как е преминал работният ви ден, уморена ли сте, имате ли проблеми. Трябва вие да слушате и то с голям интерес - дори историята, която ви разказва, да е по-тъпа от турски сериал.
4. Бъдете винаги красива. Добре облечена и гримирана. Не се знае къде ще ви заведе и какво точно ще правите. Не го питайте къде ще ходите и до колко. Това го натоварва.
5. Бъдете винаги готова за секс – тоест епилирана, с подходящо еротично бельо и, задължително, токчета. Може изведнъж да му се прииска да прави секс с вас, пренебрегвайки останалите от дългия му списък.
6. Не говорете. Просто слушайте. Гласът ви или пороят от думи, излизащи от устата ви, го стресират и започва да го боли глава. А вие не искате да му причинявате болка.
7. Когато няколко седмици подред не иска да излиза никъде, а иска да си стоите вкъщи заедно с него, вие веднага след работа тичайте до близкия магазин и оттам - право вкъщи. Пригответе му вкусна вечеря. Направете му десерт и гледайте до побъркване с него футболни мачове или спортни предавания. Задължително е, ако случайно си е поканил приятели, да набавите студена бира и да сервирате мезета. Не участвайте в мъжкия разговор, забранено е! Или, ако промълвите и дума - то трябва да е "ДА?! Какво да направя, какво да донеса, всичко наред ли е?"
Спирам до тук, защото започвам леко да се форсирам и ще стана крайно язвителна. Това е, мили момичета. Ако спазвате съветите ми, се надявам, че поне ще закрепите връзката си с още 2-3 месеца. След което ще станете скучна и безинтересна на мъжа до вас и той пак ще си намира причини да мрънка и да ви подтиска. Така че - помислете. Очаквам да напишете своите начини за справяне с обсебването и натрапчивостта.

© Катя Дионисиева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Ето затова не искам да се омъжвам.А и не съм с елементарна нагласа като повечето жени,на които главната цел им е бракът.Съжалявам,но вече минаха времената,когато основно задължение на жените е било да готвят и да раждат деца.Нелепо е все още да се робува на подобни схващания.Ако мъжът до теб истински те цени,няма да се оплаква с повод или без повод.Бракът предполага компромиси и взаимно разбиране,до каквито още не сме дорасли.
  • До EVERLASTING (КИРИЛ)- изглежда не си ме разбрал. Не съм мислила въобще.Това е иронизация.Опитай някой път да напишеш нещо свое. Прекалено лесно е само да се чете.
Random works
: ??:??