Dec 29, 2009, 6:37 PM

"Коледа без Дядо Коледа" 

  Essays » Others
2615 0 1
1 мин reading

Всеки един от нас си задава въпроса дали все още вярва в Дядо Коледа. Дали съществува? Но има и един момент, през който преминава всеки един от нас, тъй като е тежък, някои се повлияват от това и спират своите вярвания във всичко. Защо трябва да става така?... Защо трябва всеки един от нас да бъде повлияван от мисълта на един човек, невярващ в чудесата, случващи се по Коледа? Та той даже не вярва и в Дядо Коледа... 
Някои мислят, че нямат късмета на другия, понеже на отсрещния се случват чудеса по Коледа... Но защо примерно на някой Иван няма да му се случи... Ще се случи, ако има нужния Коледен дух, който притежава този със измисления късмет. Върху всички тези мисления и моменти, ако можем да ги наречем така, се правят и филмите. Има един филм, който излезе сега, декември месец 2009 година и се казва „Коледа без Дядо Коледа“. Той показва същността на един човек... Не можем да съдим един човек по външността, защото той може да е украсил със коледни лампички, да е сложил елха в дома си и да се преструва, че прави добрини преди Коледа, за да може хората да го надценят, но след това, малко по-късно можем да различим човека, който седеше пред нас с украсен дом, с коледно настроение със сегашния, който седи пред нас и спори, че на Коледа не стават чудеса и че Дядо Коледа не съществува. Мога да докажа как милиони хора по света вярват в Дядо Коледа и в деня преди Коледа са развълнувани, че Дядо Коледа ще ги посети в навечерието на Бъдни Вечер...
Чудеса... чудеса...! Защо никой не мисли, че ако се напънем малко повече, с малко повече усилия, ще видим как чудесата се леят по света и правят хората щастливи както никога досега. Може да се случи веднъж, но този момент не се изтрива от паметта на човешкото съзнание... То остава като вечен и незабравим спомен за него. 
Ако попитаме един старец дали вярва в чудесата, той ще отговори, че вярва, защото всеки един пенсионер вярва, че някъде там има друг свят, който е някак по-различен от този, в който живееш. Тези негови мечти остават отново и отново в неговото въображение...!?!


© Елеонора Цветанова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??