КОПНЕЖ
Какво е копнежът? Копнежът е онова чувство на преминаващо през цялото ти същество изгарящо желание, тръпката, която, тествайки всяка малка частица от теб, те променя. Прави те зависим от нещо. Кара те да изпитваш такива непоколебими и непреодолими импулси, каквито няма да усетиш с никое друго чувство. Какво е копнежът? Той е блян, мечта, завладяващ сетивата ти стремеж, на моменти дори способен да разруши и последната частица от здравия разум, запазила се в някое скришно непокътнато местенце. Той е най-висшата форма на потребност, най-бурната нужда от нещо. Той е неудържим, покоряващ. Той те изтласква нагоре, а след това пропадаш стремглаво надолу, само за да осъзнаеш, че нещо ти липсва. Нещо, което желаеш повече от всичко друго. Нещо, за което копнееш, но ти се струва като далечна и невъзможна химера. И се променяш отново.
Започваш да правиш възможното и невъзможното, за да запълниш тази празнина, да преодолееш този недостиг, който прогаря душата ти, искайки своето. Желаейки го.
Започваш да търсиш начини и средства да преследваш този копнеж, който така усърдно те гложди отвътре и не ти оставя миг спокойствие.
Започваш да се отказваш от съществени и несъществени неща в името на крайната цел. В името на Копнежа.
Той може да приема много и различни форми. Той може да бъде чувство – споделено или несподелено. Той може да бъде предмет. А защо не и човек? А защо не и… всичко?
© Десислава Добрева All rights reserved.