https://fb.watch/dJv6Iw2ymn/
Преди да прочетете написаното ви моля да изгледате клипчето, така ще разберете за това, което пиша.
Почти втора година ще стане, откакто влязох в сайта. И още в началото написах, че го правя, защото искам да разбера, дали в България има все още интелектуална и творческа прослойка. Написах също така, че не мога да пиша стихове или проза, защото преценявам, че не съм писател. Вероятно повечето си казаха "Да бе, да. Мисли се за писател и какво ли не!", изхождайки от личен опит. Уви, като видяха, че трия поголовно и не ми пука за звездички и предизвикателства, решиха "Тоя е извратялник" Обаче успях да проведа частично обследването си и не обработените данни са:
Стихче-касичка
Разказче-касичка
Поемка- касичка
Коркодилче- музичка. Само че не се слуша.
и по съвременни
Бял стих-касичка
Римувана проза-касичка
Да, разбирам, всички тук са аматьори, но има разлика между аматьор и интелигентен аматьор. Интелигентният аматьор го интересува коментара под произведението му, защото така има представа, какво е сътворил./ако не е разбира се коментар-"прекрасно, харесах, браво" и всякакви такива с по една дума, или пък не адекватни заяждания/. Другият аматьор го интересуват звездички, сърчица, грамотички и коментари свързани с браво. Така творбата му става стихче-касичка или разказче-касичка. Всъщност най-важното за аматьора е да види, дали наистина написаното от него има стойност или е боза, но със звездички и коментари от сорта - прегръщам те, прекрасна си, чудесно, приема просто едно лицемерие или по-скоро не прочитане и осмисляне на произведението му. Това едва ли ще му даде правилна насока в мисленето.
Реално тук в сайта хора с талант, по моя преценка са по-малко от пръстите на едната ми ръка, но талантът е дар от Бога, а интелектът е нещото, което сам изграждаш и затова да се прецени една нация, дали има интелектуален потенциал е, доколко народът и се стреми към усъвършенстване. За съжаление, до тук търсенето, което проведох не ме насочи към някакво такова множество. Към хора, които се стремят да се усъвършенстват и асимилират поетата от тях информация, опитвайки се със своите си възможности да го претворят в някакво произведение. Да дадат образ на чувствата и знанията си.
Затова написах заглавието "Лошо, Седларов,,,, лошо!", защото виждам една манифактурка за ниско качествени куче-касичка, коркодилче-писалка и марсианка, която казва "Мамо", но не го казва. Погледнете, колко хора с талант са напуснали сайта, същото е и с държавата, същото е и с работното ни място. Така остават посредствените, блюдолизниците и всякакви хора решили, че развитието им е в това да хвалят глупостта.
Знам, че ще бъда отново заядливият Омразник, но не мога да бъда лицемер, който е извадил на принтер 1000 пъти "Браво!" и го раздава на път и под път, де кого види и насреща получава "звездички". Просто съм такъв и смятам това за добра черта в характера си.
Но експериментът продължава. :)
© Гедеон All rights reserved.