Feb 6, 2010, 9:22 PM

Мечтите са единственото пространство, където хората се чувстват свободни 

  Essays » Students
8871 0 4
1 мин reading

"Човек се ражда свободен, а навсякъде е в окови" - Жан Жак Русо 


    Понякога съжаляваме само, защото светът ни няма нищо общо с мечтите ни. Всяка сутрин се събуждаш с една цел, за която би дал всичко, за да я постигнеш. Всеки ден трябва да мечтаем дори за невъзможното. Може да се чувстваш съвсем малък на този свят, но всеки един от нас е с голямо значение. 
    Може би затова казват: "Човек е толкова голям, колкото са големи мечтите му". Всеки един от нас понякога просто се отпуска и започва да плава с кораба на мечтите по много дълъг път, осеян само със усмивки. На днешно време някои си казват, че са твърде заети, за да си помечтаят. С мечти може да си постигне много! Постоянно си задаваме въпроса: "Какво са мечтите?"... Те са нещо, в което се потапяме непрекъснато. Един човек може да е наистина свободен. Няма кой да му пречи или да се сблъсква с трудности. Просто вземи едни криле и полети безгрижно по пътя към голямата си мечта. С тях може да се постигне повече занапред в бъдещето, отколкото да се връщаме назад в, макар красиви и незабравими, спомени.
    Човек се ражда и има само мечтите си. Някойюи от тях се превръщат в желания после в амбиции, след това в желания, след това в конкретни цели и накрая в реалност. 
    Други, най-съкровените, остават скрити в най-недостъпните и отдалечени кътчета на душата и кротко се спотайват години наред.
    Само ние сме господари на случващото се около нас. И само страхът да постигнем мечтите си е нещото, което ни спира. Колко хубаво звучи... Но, ако всеки се отказва да повярва, нямаше да има нищо на този свят - само мраз, студ и никаква надежда. Нямаше човек да стъпи на луната или да обиколи света за 80 дни. Това не е ли доказателство, че няма непостижими неща?... 
     Нека всички си признаем, че имаме мечти и искаме да ги постигнем. Вярвай в това, което искаш, за да стане един ден реалност. Колко малко смелост  е нужна за това...

© Айлийн Моллова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??