Aug 28, 2024, 8:05 AM

Мързелът 

  Essays » Phylosophy, Personal
190 0 4
1 мин reading

Мързелът е най-странното явление в съвременния свят. И съвсем не говоря за дните, в които просто нямаш енергия, не се чувстваш на себе си, не ти е съвсем добре или преминаваш през труден период емоционално, и просто искаш да си лежиш, докато стане по-добре. 

 

Имам предвид нищо-правенето, като начин на живот и философия. Искаш да ми кажеш че, нека си представим, получавам безплатен билет за лотария, в която е възможно да спечелиш различни награди, и ти си мислиш “не ми се занимава”, оставяш билета на масата, докато не почернее от прах? Животът е един-единствен шанс да бъдем част от този свят и на много хора не им се “занимава” да го живеят? Не им се прави друго освен да гният на дивана, защото всичко останало е твърде много и твърде трудно? Вземаш колата на 15-минути разстояние в приятен хладен летен ден, понеже не ти се върви? Седиш цял ден с телефона, защото е твърде ангажиращо да правиш друго? Не ти се чисти, защото ще се измориш? Нямаш хобита, тъй като изискват време, енергия и креативност? Животът е единственият шанс да правиш нещо, всичко, каквото пожелаеш и се осмелиш да захванеш. Той не ни се дава, за да го гледаме отстрани как си отминава, и може да ни бъде отнет във всеки един момент. Ако не правиш нещо сега, кога по-точно? И за какво ти е необходимо да си тук? Живееш ли на края на деня или си тук просто за пълнеж?

© Теодора Димитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Повечето хора мързелуват заради държавата, в която живеят, а и в нейно име. Хранят ги - със социални помощи, с общински грижи, понякога с НПО. В България около 500 хиляди млади хора мързелуват - не са на работа, защото мама и тате още работят. При соца такива ги наричаха хрантутници и ги въдворяваха. Сега са хормонално объркани и искат защита. Получават я, за сметка на пенсионерите. Мързелът е кражба - без значение от какво и от кого.
  • Мързелът е двигател на прогреса!
  • 😂😂😂 благодаря
  • Мързи ме да ти отговоря 😂
    Поздравявам те.
Random works
: ??:??