Nov 16, 2008, 6:41 AM

Свят на нямане 

  Essays
1545 0 4
1 мин reading
 

   Има щастие в това да те няма. Защото ТЕБ те няма. И всеки миг няма точно ТЕБ.

   Твоето отсъствие ме изпълва. Дори и то е способно да ме прегърне по-силно и чувствено от всяко присъствие, което срещам в деня си.

Това е още един наш свят. Свят на нямане.

   Защото само теб мога да нямам по този единствен и невъзможен начин. Защото само мен ти можеш да бленуваш до несъстоятелност на време и пространство.

   И колкото повече ни няма, толкова по-силно и осезаемо се усещаме един друг през цялото това разстояние и безвремие. 

   Всеки изминал миг на потребност от теб прави все по-непотребни нещата изпълнили вниманието ми след теб. 

   Защото само тази раздяла има силата да изгради нови измерения, нови по-силни ценности и по-красиви мечти.

   Защото само това ти да си отидеш ми връща толкова много в замяна. Сега аз имам времето да се открия отново и пособията, за да те позная в твоето неприкосновено съществуване.

   И само копнежът по всичко твое, по всеки детайл, може да създава малките радости ден по ден.

   И само учестеният пулс в очакване да се завърнеш дава силите да руша стените, които се изправят пред мен. Защото надеждата, че някога някъде ще те има е светлина над вярата. Вяра, че когато те няма аз съм щастлива заедно с теб, с точно твоето отсъствие. По-обсебващо, по-походно и кръстоносно, в това да го браня, от всяка битка за съществуване.

   Силата да те няма е обзела цялото ми същество, всяка моя фибра знае, че това е изборът и свободата.

   Защото има щастие в това да те няма. Защото ТЕБ те няма. Всеки миг...  точно ТЕБ.

© Даниела All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Да! разбърка ми усещането за нямане с тези думи! Поздрав!
  • Ти си истинска щастливка, щом и в нямането успяваш да бъдеш!
  • Колко различен и уникален е твоят свят, щом дори "нямането" в него звучи така наситено и обичащо. Поздрав, Dally_B !
  • Оригинално мислене, оригинално слово. Интригуваща гледна точка, но в живота "нямането" има много аспекти. Твоят ми хареса. Поздравления!
Random works
: ??:??