Jan 16, 2007, 11:20 PM

"За да бъде щастлив тоя земен живот първо мъдри да бъдем" 

  Essays
15934 0 0

  "За да бъде щастлив тоя земен живот първо мъдри да бъдем"
 Древногръцкия философ Демокрит е казал "Пред мъдрия човек стои отворен целият свят. Защото отечество на великата душа е цялата вселена”. Тази извечна истина ни показва, че и преди повече от 2000 години, и сега, мъдростта е морална ценност, която води до истинския смисъл на живота, правейки го достоен и щастлив. В началото на пътя си всеки е щастлив, без да е мъдър, защото задачите, които има да прави са по-прости, не изискват голям опит. Вървейки по своя житейски път ние трупаме опит. Защото мъдростта се придобива, борейки се  с ежедневните проблеми. Мъдростта означава опит, било то за хубаво или лошо. Мъдростта не означава тонове прочетени книги, а километри изминати в борба с живота. По време на този път всеки помъдрява. "Това, което не ни убива, ни прави по-силни", учи ни как да живеем мъдро и истински щастливо. Научаваме се да изживяваме всеки радостен момент от живота си, защото разбираме, че те не  идват наготово. Безпорно живота на човек, поставил си цел и знаещ за какво живее е най-щастлив, мъдър и смислен живот.
 


 

© Ифи All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??