Jun 4, 2014, 9:34 PM

За оФчедушието и роба вътре в нас... 

  Essays » Citizen
846 0 0
1 мин reading

Бях   казала,  че  няма   да  пиша  нищо  по  въпроса,  но  това вече   преля   чашата.  Не   че  е  първото или  последното   дете,  което  ще   убият  по  пътищата  на   България...   Ама  не  ви  ли  писна, бе  хора? Не   ви ли  писна?
Какво  трябва  да стане,  че  да се  събуди тоя   заспал  и  заблуден  народ.  Седмица,  две и   всичко  ще  утихне. До  следващия  път,  до следващото почернено  семейство. 
Сега  трябва  да  пламне Стара  Загора,  утре   Пловдив, София, Варна  и  т.н.  и  т.н.
Системата  ще работи,  ако  бъде   притискана   да  работи.  Промяна  на  Наказателния   кодекс,  ефективни,  натрупващи  се  присъди  и  голяма  метла.  Който  не  работи  за  благото  на  народУ -   няма  място  в  управлението  на  държавата.
Протести, ама  не   от  тая  или  оная  политическа   партия  -   всички  на  улицата.  Зелени, червени, сини,  жълти  или  лилави.  ПРАВДАТА  ЦВЯТ  НЯМА! Не  стоим   на   едно  място,  а  копаем  надолу....
Децата  ни  ги  няма.  Децата  ни  се  блъскат  в  чужбина,  далеч  от  всичко  мило  или  умират  "прегазени"  от  нечий мамин   син.
... И  утре ще   го  пуснат   тоя   същия  примерен   бизнесмен,  дето  уби   това   дете   на   година-две   условно,  а   ОНАЗи  майка  няма   да  може  да  затвори   очи  от   мъка.  Помислете   за   това преди  да  заспите   довечера...

© Диана Димитрова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??