Хей как си днес?
Може би сломен,замислен,тъжен или депресиран. Чувстваш ли се самотен? Ей така сякаш на този огромен свят, никой не те разбира....Изпитваш ли празнота, празнота-която все се опитваш да запълниш- някакси? Бориш ли се със себе си? С чувствата си? С мислите и емоциите си? Чувстваш ли се като най-големият карък?
А знаеш ли,че това зависи от теб самия?
Аз самата знам, какво е да лежиш на леглото си, покрил глава с ръце, молейки се болката да спре. И искам да ти кажа , че това кога ще се случи ,зависи изцяло от теб. Болката е неизбежна, страданието е по избор!
Знам ,че понякога животът е твърде гаден...Не ти казвам да бъдеш непукист! Плачи когато те боли. Крещи с глас ,ако го чувстваш. Но след това изтрий сълзите! Пусни си музика,която да ти вдигне настроението. Танцувай, раздавай се на макс. Започни да се цениш. Започни да се обичаш. Фокусирай се върху себе си. Върху това, което наистина искаш, и това от което истински се нуждаеш. Не се самоунищожавай поддавайки се на болката. Знам че боли силно, но болката е временна. След година дори няма да има значение нали? Животът е твърде кратък, всеки миг е от означение. Живей! Премахни хората, които те нараняват и те карат да се чувстваш безполезен. Позволи си лукса да не общуваш с хора, които говорят зад гърба ти. Бъди над нещата. Имай себеуважение. Обичай се.
И ти гарантирам,че ще усетиш спокойствие, щастие и най-вече вътрешен мир. Уверявам те ,че животът ти ще бъде много по спокоен. Всичко ще бъде наред. Ти си прекрасен човек. Гушкам те силно!🫶
© Vqra Ilieva All rights reserved.