Обикновен делничен ден.Обикновени хора.Минават някъде покрай мен.Студено е... Работен ден.Бързат хора.По улицата върви жена на средна възраст,с голяма чанта в ръка. Може би учителка... .Мъж черномурен,спретнат.С дълъг шлифер и маркови дрехи. Може би банкер... .Млада дама,с официален,елегантен костюм.Сакото-с вталена кройка. С много силно излъчване.С хубави очи.Поглеждаш в тях...ужас!Мъка,голяма мъка има в тях. Леко ръми.От хубавата прическа са останали само далечни следи,но...тя пак е красива. Дори дъждът,разваляйки строгият и кок я е направил още по-привлекателна.Ала защо толкова страдание в тези зелени очи?!От къде ли идва тя...и на къде върви?Знае ли самата тя накъде е тръгнала?Но очите и...страх,или тъга има в тях,или може би и от двете? ...Защо ме гледа така този човек?Не искам...не ме гледай...Зная,че изглеждам зле,но...сега това не ме интересува много.Трябва да се махна по-бързо от това гъмжило! У дома...у дома към тишината,към забравата.Да заспя,за да не го виждам поне ден. Въпреки,че и в съня ми може да дойде.И него да наруши.Но нека все пак опитам. Трябва да има начин по-малко да боли...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.