Apr 9, 2012, 10:41 AM

* * * 

  Prose » Others
630 0 1

Вярваш ли в любовта от пръв поглед? Да. Колко пъти би могъл да се влюби човек - многократно: в цветята, в природата, в музиката, в допира на слънчевата топлина, в живота... А в човек да се влюбиш истински? Не знам, може би при всеки е различно. Но би ли продължил да обича онзи, когото така силно искаш от самото начало, но от когото биваш отхвърлян? Има ли смисъл, щом не можеш да получиш неговата/нейната любов?

Дори това да е бил максимумът, който можеш да дадеш от теб, обичайки го/я, в даден момент се налага да продължиш... И може никога повече да не обичаш по същия начин... Никого!

А би ли могъл да се научиш да обичаш някой друг, както си обичал/а него/нея? И ако животът те изненада с любов от друг човек, даващ всичко за теб, дишащ за твоето ухание, жадуващ твоя дъх, твоя поглед... Би ли опитал/а да си припомниш онова чувство, което си усещал/а, когато си бил/а на три метра над небето, с онзи човек, оставил белег в душата ти?...

© Калина All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • любов...последна, изпълва сърцето.
    няма място за теб самия. друга обич, едва ли.
    огънят изгаря всичко. с пепел ново огнище не се пали.
    тълпата те поглъща.
Random works
: ??:??