17.04.2020
Има някои видове алкохол, които и досега не са ми по дРоба.
17.04.2020
Ако не излизам от ума на някого, това е, защото спазвам карантината.
17.04.2020
Защо не пускат софиянци, може просто да отиват на м@йн@т@ си?...
17.04.2020
Предполагам, че след няколко дни софиянци, ще се поздравяват със:
Воистина прибрах се!
17.04.2020
Една карантина пролет не прави.
16.04.2020
Путин отлага Парада на победата и насрочва нова дата за неговото провеждане - на 4-ти юли, на Таймс Скуеър...
15 април в 21:49 ч.
Изглежда, че О.А.Е. означава Огладнелите Аграрни Емирства.
Кирето - все още ям фурмите без костилките
15 април в 16:11 ч.
Новият филм на Туентин Карантино - "Гадни Covidлета".
15 април в 13:46 ч.
Най-много се дразнят, когато ги попитам:
- Кучето на профилната ви снимка ваше ли е? И веднага следва истеричен отговор:
- Ама това съм аз, бе, идиот!
Съвсем възпитано им отговарям:
- О, извинявайте.
15 април в 9:42 ч.
Няма как човек да изпростее по естествен път. За тази цел е нужна държава.
14 април в 23:05 ч.
Хората не търсят Истината там, където е логично да я намерят, а където им се иска да я наврат...
14 април в 20:45 ч.
Борбата с насекомите трябва да започва от пеперудите в стомаха и да завършва с бръмбарите в главата...
11 април в 13:04 ч.
Събудих се, пих кафе, хапнах и полегнах да си почина.
11 април в 11:41 ч.
Идването на пролетта не помогна, затова вече съм убеден - държавата няма да се оправи на куково, а на Карлуково лято.
11 април в 11:07 ч.
Забелязал съм, че, когато се готви голям обир на банка, или държава, някой излиза с призив всички да са с маски.
10 април в 10:49 ч.
Смятай, какви вируси е имало в древен Египет, щом и фараоните им, даже след смъртта си са в защитни костюми.
9 април в 10:39 ч.
Ще взема да илюстрирам богато новата си книга "Карантина сутра" с различни пози за: търкаляне по дивани, по легла, по килими и мокети, за седене върху столове, върху табуретки и друга мебел...
6 април в 15:51 ч.
Забраната да се ходи в горите, е по-скоро, за да си останат маймуните по градовете.
6 април в 0:47 ч.
Напук на всички експерименти, които се правят с нас, искам да ви окуража:
По-добре да сме опитни зайци, отколкото неопитни.
6 април в 11:20 ч.
Бюрокрацията в България се предава по бездушно-папков път...
30 март в 15:48 ч.
От толкова лицемери човек не може да се вреди за маска...
28 март в 10:07 ч.
Българинът е изобретателен. Дори да му забранят да не ходи никъде, той все пак намира къде да ходи - по нервите на жена си...
21 март в 0:52 ч.
Радвайте се, че все още не са ви забранили да излизате от кожата си...
16 март в 1:07 ч.
В България е така:
Онова, което не ни убива, ни прави по-хитри...
Кирил Ганчев / Кирето/, 15.03 – 17.04.2020 г., Бургас
© Кирил Ганчев All rights reserved.