Oct 28, 2024, 7:07 AM

Българска (предизборна) тройка (без еротичен подтекст) 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
106 0 4

 

1. В България Културата е истинска кралица - има си собствен дворец (НДК) и никаква не се явява сред простолюдието...

2. Българският език непрекъснато се обогатява с чуждици, от което всъщност обаче де факто, се получава обратният ефект.

3. Българският политик е, като всеки друг политик, но средата е такава, че може публично да разкрие целия си "потенциал".

 

20.10.2024./21.10.2024.

© Георги Каменов All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Мерси, Ивита.
  • НДК...Чувала съм, че преди години някои хора са придобили академични титли покрай него.
    Доказали, че генетичния материал не се предава само чрез ДНК, но и чрез НДК.
    Поздрав, Гоше!
  • Мерси, Ина, и, да, не е даже за коментар картинката...
  • Все болни теми - отказа ме да коментирам. По трета точка - когато думата "таковам" влезе в английския, немския, френския, китайския... и културата трудно се установява, че съществува като съдя по махленския език на "интелигенцията". Може би им писва да са интелигентни и си почиват отвреме-навреме... слава богу, че има един "остров" на който се държи крепостта...
Random works
: ??:??