Apr 9, 2012, 12:14 PM

Цветница 

  Prose » Others
526 0 0
1 мин reading

Цветница

 

   Пак е Цветница! Пак ухае на пролет!

   Празничният звън на камбаните възвестява тържеството на живота и светлината!

Цветята - нежни създания на слънцето и красотата - ни изпълват със свежест и радост!

Колко очарование има в нежните венчелистчета! Каква красота струи от цветовете!

Щедра е била природата, избирайки багри. Нейна палитра е станало навярно слънцето?!

   Притварям очи и поглеждам към него. През ресниците ми се процеждат игривите лъчи на слънчевия калейдоскоп и се пръскат на хиляди разноцветни капчици - златни, пурпурни, виолетови...

Сега зная как са се родили цветята - от песента на слънчевите лъчи.

   Отварям широко очи, за да запечатам това тържество на светлината и песента.

Срещу мен избухва пожарът на лалетата и аз го гася в нежната синева на зюмбюлите... Слънцето слиза в златните корони на нарцисите... Празникът закачливо се оглежда в пъстрите очи на игличините...

   Замаяна съм от въртележката на цветове и аромати!

   Протягам ръце и дъгата доверчиво каца в дланите ми...

   Пак е Цветница!  Ухае на живот!

 

© Пепи All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??