May 6, 2007, 4:32 PM

Добър vs. Готин 

  Prose
825 0 1
1 мин reading
Колко интересен е животът... и колко простоват. Колкото и да си добър или хубав, няма... как е точно думата... не можеш да спечелиш?
Хъм, не е точно това. Даже и да си добър и красив, никой няма да те забележи, ако не си готин. Трябва да пушиш, пиеш...  хах, не, че всеки 2 не го прави, нали? Всеки се опитва да бъде такъв... и защо ли? За да го признаят, за да има нещо хубаво в нищожния му живот...  но това не е хубаво. Това е повърхностно. И сега вие си мислите: "Ква е тая, дето пише някакви глупости? Тва не ме интересува, нали аз съм си готиния, тая - лук да яде - ... "Хах. Да, ама не. Мога да ви кажа, че и аз съм "готина", но не искам да бъда такава. Това е тъпо и повърхностно. Защото нали животът ти е такъв, какъвто ти си го направиш? Хахаха... пак лъжи. С какво са заслужили примерно Чалга "звездите"(кавичките са нужни тук) от примерно един учител... хах нищо. Само дето се правят на проститут*и и взимат повече пари. И ние ги слушаме... колко сме зле... но още не сме го осъзнали... цялата работа е фарс - и държавата, и всичко... no comment...

© Не ми се казва Точно сега All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • ЕФала! Мнооого ме кефят хора с акъл в главата като тебе!
Random works
: ??:??