Счупено ми е. Октомврийско такова. Абе, навън вали.
Дъждът нещо ми влияе зле обаче. Все едно не навън, а вътре в мен вали. Неописуемо е. В лошия смисъл.
Вали, вали, а нищо не отмива. Само цапа повече и образува локви, и става студено. Почервеняха ми пръстите. Защо си забравих ръкавиците, кой ме знае.
Ръцете ми замръзват.
Дъждовно ми е.
* * *
- Ще се съсредоточа върху други момичета. Ще я забравя. От утре!
- Какво е утре?
- Утре е денят след днес. – смееш се. Не мога да разбера дали е искрено, или само за да не се притеснявам.
- Не-е-е, будалкаш ме нещо! – сега и аз се смея и сърцето ме боли от разликата. Моят смях е тъжен, уморен. Заради дъжда вероятно.
- За кое?
Аз си мълча, естествено. И аз не знам какво имах предвид.
- За кое? – хубав си, когато си настоятелен, пламват ти очите. Засмивам се.
- А, не. Така е по-симпатично – като не ме разбираш.
- Симпатично? – повдигаш вежда невярващо – Странно.
- Аз съм си странна.
Такива разговори водим ние като вали.
* * *
Октомври. Всичко ухае на дъжд, но на мен ми прогаря ноздрите. Спомени, спомени.
По-ужасен ден не съм имала.
Вали.
* * *
Сега вече знам, че в дъжда няма нищо хубаво.
Ти. Тя. Целувки. Капчици, падащи по лицата ви.
Стон. Плач, в който разпознавам своя. И думи, които не трябваше да излизат от устата ми. В по-различна обстановка щеше да е признание на чувства. Сега е само болка.
И все едно не бях вече аз - не исках да го казвам.
От дъжда е.
* * *
- Как си? – майка ми. Не искам и да предполагам как изглеждам отстрани с глава, облегната на прозореца.
- Глупава.
- А аз не това питах.
- Как да съм? Вали. – посочвам очевидното.
- А, да. Дъждът е хубаво нещо, не мислиш ли?
Да, бе.
* * *
Счупено ми е. Октомврийско такова.
Вали.
Are you out there
Where the rainy days begin
To feel rather sad
And the walls are closing in?
© Меланхолия All rights reserved.
Пораснала си!