Apr 24, 2021, 10:12 PM

Господи, колко си хубава в неделната сутрин 

  Prose
904 2 13

Господи, колко си хубава в неделната сутрин с рошави къдрици, сънени очета и боси крачета. Гледам те и не мога да осъзная  материя ли си или ефирна космическа субстанция, плазмена закачка от спектъра на Светлината. Устните ти, венчелистчета на разцъфващ зюмбюл танцуват по ръба на чашата кафе. Пръстчетата ти, пролетни листенца, трептят за светлината на моите устни. Очетата - цветчета на момина сълза весело се забавляват със слънчевите зайчета на нахалните слънчеви лъчи. Босите крачета с пръстчета цветчета на великденче, жадуват ласката с  топлината на моята Любов. Господи, колко си хубава! Ти - букет от пролетни цветя. Колко е стройно тялото ти - ваза изпълнено с живата вода на Любовта и цветя, цветя цъфтящи по теб... живи деца на Вселенската Любов! Господи, колко си хубава в цветната утрин на цветният празник! Честит празник, мое цвете! Честит празник... Любов! 

© All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Привет Роси ! Разцъфналите цветя със своите омайни аромати , разцентроват мъжките мозъчни центрове и това се получава!
  • Микс от аромат, чувства и много цветя! 🙂
  • Привет разцъфнали Цветя, привет Зиги! Нека ни е цветно и топло вече! Благодаря ви, че наминавате за да споделя с вас моите вълнения и радости! Усмих!
  • Радвам се, че се завърна. Няма как да те обърка човек, намиг!
  • Съгласен съм с Блу! Много приятно и усмихнато! 😊
  • Миг, не знам как ги редиш тия думи, но като ги чете човек, му действат опияняващо. Като че ли попада във вихър/водовъртеж/ от светлина и любов.
  • Ароматна любов! Много ми хареса, Миг!
  • Пожеланието е от сърце АБИН! Привет Скити! Честит Празник на цветята! Благодаря , че наминаваш! Усмиих!
  • Тук се носи ухание на любов...
    Браво, Миг! Не оставяй тази ваза без вода и ще продължава да цъфти и да те радва!
  • Господ се е погрижил жените да са неговите най нежни творения! Честит цветен празник мили цветя ! Пожелавам ви , жива вода(мъжка обич) и Светлина(Божи Благодат) за целогодишен цъфтеж!
  • Благодаря за милите думи! Нека всеки открие своето цвете!
  • Благодаря! Честита на всички!
  • Честита Цветница
Random works
: ??:??