The work is not suitable for people under 18 years of age.
/Предупреждение -не е за лицемери, продажници, гладкомозъчни дрънкала!/
Обикновено приказките завършват така: те живели дълго и щастливо, умрели в един ден…
За дълго и щастливо – не зная, но приближаващата ядрена война ще сбъдне другото…
хххх
Мъдрият дъртак Жозеп Борел: „Зърнохранилищата на Украйна са пълни. Налага се да ги изпразним и изнесем зърното, за да има място за очакваната реколта…“
Не е обикновен идиотизъм. На подобни места не назначават откровени идиоти. Трябва да са и анекдотично-артистични.
Сещам се за филм с Брус Ли, който с вид на древен азиатски мъдрец казва на свой ученик, сочейки му пълна чаша: „Аз съм като тая чаша – няма място за нови знания. Трябва да отлея към теб, за да освободя пространство…“
А ние тогава се хилехме на клозетната тъпотия…
хххх
Ровнах в украински сайтове, после минах по западняшките и наши медии…
За пленяването на нацистите от „Азов“ – едно и също: „украинското разузнаване, СЗО, „Червеният кръст“ по заповед на Зеленски, провели ЕВАКУАЦИЯ“ на обкръжените бандеровци…
Тук отклонение. Водеха пленниците – оядени, свежи, обръснати, лъснати… Хич нямаха вид на герои, сражавали се и след последното.
Просто елитната нацистка част е и с надделяващ инстинкт за самосъхранение. Никакви идеи, за които да умрат…
А каквъв ли е остатъчният дух в другите части, да не говорим за фолксщурма…
Край на отклонението.
И гледа, слуша, чете потребителят на пропагандата, хич и не търси друг източник на информация, вярва на експертите в промиване на мозъци като ученичка на първа среща…
Още повече, че тоя потребител хич и не знае къде в Африка е тая Украйна и китайци ли, бразилци ли живеят в нея…
А ако бяха дали думата на някой бивш съветски гражданин, умело продал родината си срещу зелена шума…
Иха!
Какво би се получило: „Под личното ръководство на суперпрезидента Зеленски, украинското разузнаване и принадлежащият му „Червен кръст“, са надхитрили руските орди и евакуирали хероите от мазетата на завода. Бойците се изнесли тихо и кротко, на групи, само с еднодневена дажба и бельо за моментно ползване, маскирали се в жълти училищни автобуси и преминали руската граница. Засега авангардът е заел филтрационни лагери на изток, а най-добрите вече са се укрепили в следствените изолатори в Таганрог, Ростов на Дон, Воронеж и други стратегически за атаките на украинските освободители селища.
Според стратегическия план, хероите скоро ще се съединят с други украински армейци, които се насочват от Харков към посочените региони и от там ще се укрепят по важни точки на Сибир, познати на дедите им след Втората световна война.
Скоро там ще се премести и главнокомандващият с екипа си от сценаристи, продуценти, режисьори, клоуни…“
Ще кажете – да, бе… В паралелна вселена…
Ама важното е, че пропагандистите вярват – никога тяхната и реалната действителност няма да се срещнат…
Важното е да се вярва – в щъркела, Дядо Коледа, глобалното затопляне, демокрацията, повсеместната идиотокрация…
хххх
Моята любимка Джен Псаки няма повече да весели публиката. Заменяла я типична представителка на новите демократи – негърка, мразеща белите с отчаян расизъм, лесбийка, убедена, че е връх на интелекта…
А Псакито… Последната й бойка изява беше, когато на въпрос за проблемите с детските храни, отговори конкретно и точно: „Който има проблеми с децата – да потърси педиатър!“…
Ех, къде ще науча отново за Белоруското море, за лошите руснаци, издърпали с мрежи норвежски остров в руски води, кога пак ще послушам популярния вече рефрен: „Ще видя и ще ви кажа…“, съчетан с усмивката, съдържаща цялата кухина на света…
хххх
Мнозина се пишат християни, малцина са чели Свещените писания. Да видят там как е описан Апокалипсиса. Започващ с четирите конника – на чумата, на войната, на глада, на смъртта…
Чумата… СПИН, ковид, всякакви други зарази…
Войната… Вихри се – в Украйна, в Ирак, в Сомалия, в Йемен, в Либия, в Мали…
Гладът… Иде, иде… Очаквам от „златния милиард“…
А смъртта точи косата – много работа има и ще има…
Онова „Апокалипсис сега“ беше просто трейлер…
© Георги Коновски All rights reserved.