Feb 24, 2011, 10:11 AM

Изхакани мисли - сборно - 1 

  Prose » Epigrams, Miniatures, Aphorisms
1849 0 10
28 мин reading

 

 

Умишленото изкривяване на реалността не е абстрактно изкуство.


Не всеки, който е решил да се вземе в ръце, се държи здраво.


Екстремно: нищо не може да се сравни с друсането по пътя към Успеха!


Сложна житейска драма: сапьор с разстройство, в центъра на минно поле...


Последният писък на модата ми се стори доста отчаян...


Не знам какво е искал да каже поетът, но със сигурност е очаквал да го разберат!


Понякога, разликата между лудия и гения, е единствено оценката на хората за тях...


Винаги ще се намерят зли езици, които не искат да изкачат върха на сладоледа!


Обичам да подкъсявам краката на Лъжата с меча на Истината...


 „Интерфейс” едва ли означава: лице на фенка на италианския „ИНТЕР”.


Нищо не е достатъчно, докато не стане прекалено.


Дори в стопроцентовата жена има достатъчно количество вода, козметика и лоши навици...


Когато фактите говорят против тях, боговете не мълчат, а ни изпращат нови изпитания...


Светлото бъдеще остана някъде в миналото...


Безцелното съзерцаване на голата Истина си е чисто воайорство.


Ако ми позволите, ще сменя потъващия кораб с по-подходящ транспорт.


Голямата змия се убива най-лесно, докато е малка. После е късно, понеже се превръща в свекърва...


Синоптичен код „оранжево”:  „Оранжево небето, оранжево...”


Съвременна обида: „Не стига, че си овца, ами на всичко отгоре си и клонирана!”


Мразя вътрешния си глас, понеже ме занимава с глупости, а не ми казва това, което наистина ми е нужно да знам!

 

 

Ако пътят към Ада е постлан с добри намерения, то този към махмурлука е миниран с наздравици!


Официално искам да обявя: Хванах гората! Кажете ми, когато лошото премине, за да се върна...


Никой не е по-голям от хляба... на началника!


Умението да общуваш с различни хора не те прави по-различен от тях.


Дървото на Познанието ми се вижда твърде хлъзгаво. Нямате ли стълба?


Трудно ми е да кажа колко хора са нужни, за да се свърши работата. Предполагам, че е необходим поне един, който да работи...

 

Изключенията от правилата лесно се видоизменят в аксиоми.


Скачането без парашут е опасно за здравето. Знам от личен опит... видях как един се преби.


Светът е оцелял не само, защото се е смял, но и защото се е смял последен.


Доколкото знам, тази жена е отворена за предложения. Все пак, изчаквайте реда си, не влизайте по двама...


Годежът е като предварително влязла в сила присъда...

 

Това, което не те убива, не знам дали те прави по-силен, но със сигурност ставаш по-предпазлив...


Ако непрекъснато летиш в облаците, не се оплаквай, че не намираш здрава почва под краката си.


Клюката е като бумеранг – винаги се връща при теб.


Тоалетната хартия и картечната лента си приличат. Неприятно е, когато свършат в най-сюблимния момент...


Най-опасният лабиринт е всъщност този път към Истината, който изглежда най-логичен...


Винаги се сещам за най-правилния начин да направя нещо, едва когато то се обърка необратимо.

Моят подобрен модел на ефикасна противогрипна ваксина - "Три злини в една".

Лют пипер, чесън и лук - неочаквано зла комбинация! 

Полудяването е най-честият страничен ефект след сблъсъка с реалността...



Думичката „МЕД” едва ли предизвиква у един ром асоциации, свързани с пчели  и трудолюбие.

Логиката на нещата изисква, на повечето фолк-звезди, да им се предлагат пари, за да НЕ се снимат за еротични списания...


 Задължителното правило на опита: ти почукай, пък ще видим къде ще се пукне...


Апетитът идва и си отива, независимо дали има ядене или не...

 

За някои жени трябва да се въведе коефициент на полезно бедствие...

 

Държа да отбележа, че остро се разграничавам от съвестта си!

 

Като се търкулне гърнето, похлупаци много.

 

У нея забелязах страхотни форми... на живот.

 

Не съм добре със слуха – изобщо не се чувам какво говоря!

 

 

Когато Буратино тръгнал да си прави татуировка, той още не знаел, че това се нарича дърворезба...

 

Паисий 2.0 :  О, неразумний юзъре!...

Астрономи откриха съзвездието, което досега влияеше зле на българския преход – Голяма... Пречка.

И той откри, че с много хора от фейсбука имат общи приятели и общи... съпруги.

Най-големият атентат в историята на цивилизацията – Големият взрив!

Мисля си: дали звукозаписната техника е достигнала такова високо ниво, че да запише последния писък на модата?

 

Вопъл: Някой пита ли ме, с какво си храня илюзиите?

 

Няма въздушна възглавница, която да предпазва от сблъсъка с реалността...

 

Крайно време е оцеляването на нацията в условията на икономическа криза да бъде признато за екстремен спорт!

 

Искам да помоля поетесата, която си изля душата, после да почисти...

 

Когато ми е зле, предпочитам да се давя в уиски, а не в реката.

 

Тя криеше възрастта си до мига, в който се омъжи за археолог...

 

Предлагам за девиз на София: „Расте, но не старее... красиво!”

 

Някой няма ли да измисли оръжие за масово... разведряване?!

 

Ако Човекът наистина  е произлязъл от маймуната, то сега разбирам защо държавата има такова нечовешко отношение към нас...

 

Истинският заврян зет не се бои от глухоняма свекърва!

 

Строителен ужас – кран с изместен център на тежестта...

 

Моето виждане за културизма: бодиДЕБИЛдър

 

Идиотът, имам различни гледни точки, но те лежат в една равнина.

 

Нещата тръгнаха като по вода. Беше първият ден от... Потопа!

 

Никога не се заяждаше с другите, изслушваше търпеливо, беше скромен и мълчалив... паметник.

 

Математически погледнато - сексът е затихваща фунция...

 

За съжаление, гласът на разума често е пресипнал...

 

Струва ли си да даваш толкова много пари за жени, които си знаят цената?

 

Има ли задгробен живот?... А  след сватбата?...

 

И накрая, за десерт - моята нова филмова класика:

 

„Star Shrek”

 

„Карибски Примати”

 

„Прашен филм”

 

„Беседка за секс”

 

„Последният Фешън Герой”

 

„Рамбо – първа стръв” – рибарски екшън

 

По пътечката през гората вървеше червена барета и отиваше на гости при баба. А на Вълчо, който дебнеше в храсталака, му оставаха няколко минути живот...

 

Безсмъртие: ТОЗ БОБЪР, КОЙТО ГРИЗВА ДЪРВОТО - ТОЙ НЕ УМИРА!

О, минало неизлечимо!...

Нова генерация:  сПин хед

Борбата за щастие прилича на борбата за мир – няма да мине без война.

Това, че обичам да се наслаждавам на голата Истина, не ме прави еротоман.

Когато си затънал до шия, искрено завиждаш на жирафа.

Българинът умее да Гази тайна.

Дали си добър или лош, има кой да НЕдовижда.

В трудната ситуация му се притекоха на помощ верни приятели и с общи усилия... го окачиха на въжето.

Шансовете на една жена да срещне сродна душа рязко нарастват, ако я пуснеш сред змии...

Еколозите излязоха с протестна декларация срещу песента „Оранжево небето”.

Глас в пустиня! Какво пък, стига да не пее фалшиво.

От дълбок кладенец и от плитък ум измъкване няма...

Според мен, Истината се ИЗражда в спора.

 

Всички проблеми на обществото, рано или късно се изливат в канализацията.

 

Червеят на съмнението се чувства изключително комфортно в ябълката на раздора.

 

Приятел в нужда се скатава...

 

Лошите мисли са като хемороиди за ума.

 

Зорът е пресечна точка на две неотложни нужди.

 

Оптимизъм: ако те наритат по задника, да се радваш, че не е било по главата!

 

Кълвачът като чука винаги на дърво, това прави ли го суеверен?

 

И той погледна на нещата от друг ъгъл – тъп...

 

Нелепа смърт: заби му се трън в ахилесовата пета...

 

Съществува ли в нашето Законодателство понятието „Разсрочено изпълнение на съпружески дълг”?

 

Смятам, че децата порастват, когато започнат да стават нагли.


На алкохолика му е извънредно трудно да прецени трезво ситуацията.


Дори за безсмъртието е нужно време...

 

В Камасутра не всяко навеждане напред е поклон...

 

Единствената връзка между глупака и компютъра е мишката.


Електричестите стълбове са верни приятели на алкохолика и смъртни врагове на шофьора.


Бог е създал маймуната, за да заблуди Човека относно произхода на глупаците.


Творецът знае единствената ПРОСТА причина за твоя неуспех – ТИ!


Онази част от мен, която иска да спра пиенето, е в процес на отрезвяване.


Подозирам, че зад опразването на моите банкови сметки стои не хакер, а жена!


Дама на НЕпреклонна възраст...


Причина за Големия Взрив вероятно е Големият детонатор.

 

Дръжте ме да не Спадна!...


Поради гъста мъгла в главата, всички полети на фантазията са отменени!...


Засега извънземните летят с чинии. Ами ако решат да си пренесат тук цялата посуда?


Глобалното затопляне отразява ли се върху охладнелите семейни отношения?


Мисля си, че синоптиците, преди да излязат с готовата прогноза за времето пред телевизионната аудитория,  трябва да минават през детектора на лъжата.

 

Подозирам, че краят на борбата за Световен мир ще бъде ознаменуван с подобаваща ядрена заря!

 

Гледам сутрешния преглед на печата по телевизията и все повече се убеждавам,че „печатът” наистина се нуждае от преглед...


Следващо ниво: когато спрат да ни подслушват и започнат да ни шептят...


Много често, в споровете със себе си, ми се иска да убия единия от двамата...


Никой не може да каже с точност кога ще настъпи краят на Света, но опитите

 да го предизвикаме продължават...


Парадокс: Зло с подобрения!


Сред океана от лъжи, Истината е пиратски кораб, който се готви за абордаж...


За хората с разтройство, скачането с бънджи е два пъти по-екстремно изживяване...

 

 

Кирил ПАЛАЧОРОВ, 22.02.2011 

 

 

© Кирил Ганчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Паисий 2.0 : О, неразумний юзъре!...
    хахаха

  • Кефи се народе, не останаха! Топлиии, парят ))
  • Напълни ми душата и очите... хахах Прочетох с такова удоволствие, с каквото скоро не бях се сдобивала. Поздрави.
  • Добре изхакани мисли! Бравос!
  • Аз преди да отида към отбора на Бога, ще поискам да стана от Левски. Говедо да замине.
    Пак да кажа - много са добри.

  • Важно е да има смях за всички - сини, червени, зачервени
    Всички сме хора, независимо какъв е на всеки цветът на отбора.
    В края на Живота си - всички сме гроги,
    щем не щем, минаваме към отбора
    на Бога
  • Ухилена страничка... Сложна житейска драма би била и ако си три дни в жарката пустиня, умираш от жажда, а знаеш, че имаш вода в коляното... По отношение на избор на жена: Затваряш очи и бъркаш в чувала със змиите - все едно коя ще хванеш - всички съскат и до една са отровни! По въпроса с поглеждането от друг ъгъл - "тъп", по голяма беля би била, ако е и тъп и вдлъбнат!
  • За първи път да поздравя левскар.
    Станислав Йежи Лец трева пасе. На Герена я пасе съботно. Армейци добитък водят.
    Много са добри.

  • Разхлабително за духа. Смес от лекарствени продукти, синтезирана през последната година - по моя рецепта...
  • Ударна доза антистрес!!!
Random works
: ??:??