ИЗХАКАНИ МИСЛИ 10
Апетитът идва и си отива, независимо дали има ядене, или не...
За някои жени трябва да се въведе коефициент на полезно бедствие...
Държа да отбележа, че остро се разграничавам от съвестта си!
Като се търкулне гърнето, похлупаци много.
У нея забелязах страхотни форми... на живот.
Не съм добре със слуха – изобщо не се чувам какво говоря!
Когато Буратино тръгнал да си прави татуировка, той още не знаел, че това се нарича дърворезба...
Малко ме притеснява този стих: „Я надуй дядо кавала!...”
Простотията няма демо-версия.
Толкова много свинщина има само при хората...
Можеш са се сдухаш и при пълно безветрие!
Напоследък е доста раздразМнителна.
Днешната медицина напредна изключително много. Вече правят животоСКЪСЯВАЩИ операции...
Дръжте се! Идват подкрепления... на вашите врагове.
Колкото повече гледам български футбол, се убеждавам, че това е някакъв непознат вид спорт.
Предвид шоковото покачване на цените на електроенергията, би следвало да пуснат в продажба енергосВестяващи крушки.
Ярък пример за това, че не всичко, което лети, се яде, СА ЦЕНИТЕ!
Като гледам накъде политиците водят страната, изпитвам желание да се отдам на SHOOTING терапия.
... И сега, след стачката в железниците, за всеки влак ще има ли пътници?
Остава сега и на всяко завъртане на Земята да ни начислят данък-оборот...
Само това искам от Общината - на нашата улица никога да не изгрява фолк-звезда!
Народът започна да се задъхва от толкова много прах... в очите.
Тези камъни, дето ги хвърляте в моята градина, мога ли да ги ползвам да си спретна една декоративна пътечка?
Има хора, които смятат, че братя Грим са едни от първите производители на козметика...
Не мога да твърдя със сигурност, но мога да омекна при нужда.
Не е ли парадоксално, че ябълката на раздора никога не загнива?
Глупакът никога не намира разлика между него и Теб.
Единственото съкровище, което притежавам, е златната ми жена!
Когато всичко е поставено на карта, добре е тя да показва къде е заровено имане.
Изхакани мисли 11
Приликата между маймуната и крушата: Не падат по-далече от дървото!
Обикновено Задниците крият лицата си.
Късметът и Случайността се мразят до смърт, понеже Случайността често праща Късмета при онзи, който не заслужава...
Намери начин да излезе от безизходното положение - с краката напред...
По повод Деня на космонавтиката си мисля, че кучето Лайка, е най-скъпо екзекутираното животно... :)))
Металургът си направи профил в социалната мрежа... Т-образен.
Предполагам, че е адски обидно една къртица да нарече друга „слънце”...
Закон за лабораторните резултати при шопинг-терапията: Проба-Дрешка!
Досега не съм чул поет да бъде подведен под отговорност за брутално изнасилване на музата си...
За цялостния им принос към Световната политика искам да дам на САЩ оценка 8... по Рихтер!
Съдейки по пирамидите, се вижда, че египтяните са погребвали своите политици под внушителна купчина камъни, за да се ограничи кандидатстването на водачите за нов мандат...
Сладко отмъщение при древните: когато умре вожд, го погребвали с цялата покъщнина, любими вещи, животни, колесници... и заедно със злата му ТЪЩА!
Единственото, което открих, докато търсех Истината във виното, е, че се напих зверски...
Облъчени мисли
ВЕЧЕ СМЕ НА /изо/ТОПА НА УСТАТА!
Добре, че природните бедствия не могат да говорят. Само си представете да чуете нещо подобно: "С риск да се повторя..."
Не знам също така колко милиона пъти изтичащата радиация в морето край "Фукушима" е над нормата, но глупостта, която бълват българските медии, в пъти надвишава ПОНОСИМИТЕ НОРМИ!
Имам мрачното предчувствие, че новата българска ядрена електроцентрала ще се казва FUCKушима...
Предлагам да командироваме в Либия най-добрите български финансисти. Със сигурност ще свършат повече работа от бомбите на коалицията. Убеден съм, че Кадафи ще фалира за часове и ще се предаде сам. В допълнение към това предлагам да изпратим в размирния район също така и: мастията Хъски, котаракът Ачо и петела Кунчо. Като добавка за логистичната подкрепа към силите на коалицията, да подарим и единствената си подводница, докато още не е потънала, вследствие на корозия...
Ние сме може би единствената страна, в която на глава от населението се пада поне по един политик без мозък...
Толкова сме бедни, че ако трябва да ни бомбардират, нека е с ОБОГАТЕН уран!
Дано след Третата Световна война хората с три ръце да живеят в сговор и мир с тези с четирите очи и трите крака...
Близо е времето, когато може би ще сечем марулите в градината с брадва, а шестокракото куче в двора ще ни поздравява с „Добро утро!” на пет езика...
Опасявам се, че съвсем скоро изразът: ”Тя има страхотно излъчване!” ще се възприема буквално...
В някои кравеферми се извършват технологични тестове на Гайгеров... дояч.
След ядрената катастрофа в Япония ми се изясни защо Уран покровителства новите технологии.
Може би ще бъде по-правилно да се казва „оБлъчен от Църквата”...
Не бих искал да слушам бюлетина за нивото на река Дунав в... бекерели.
Нощес сънувах как цунами удря Слънчев бряг и Несебър. Дали това не е ново секретно HAARP оръжие за събаряне на незаконните постройки и хотели?
Продължението на романа вероятно ще се казва „ОЛОВНАТА МАСКА”...
Разликата между българските и чернобилските светулки е... няколко вата.
Облъчената версия на един популярен български филм се нарича „Пъклен гном”.
В бъдеще художниците ще рисуват своите картини върху РАДИАЦИОНЕН фон.
Новият девиз върху сградата на Народното Събрание: „Лъчението прави силата!”
Учени от БАН са установили, че идиотизмът на някои българския политици има период на полуразпад поне 45 години...
Предлагам от песента за Ботев да изчезне фразата: „Козлодуйски бряг – БУМ!”
Кирил ПАЛАЧОРОВ, Бургас
Ееее, оставяш ме без дъх, докато ги прочета!
Талант си Кире-сан, маяк!!!