6.
Лора се сблъска с него на излизане от кафенето. Дори нямаше да го забележи, ако не беше онова типично за тийнеджърите „Ей, маце, по-полека!” Разминаха се - но тя усети изучаващия поглед, който ù хвърли младежът.
Седна уморено на масата отвън и извади почти смачкания кроасан на масата. Колежките ù бурно обсъждаха последната сапунка, но тя не им обръщаше внимание. Бавно отпиваше от позастиналото си кафе и ритмично дъвчеше засъхналия кроасан. И отново го видя - седнал срещу нея на съседната маса, той фиксираше с палавите си кафяви очи. Бурно разговаряше и ръкомахаше със съседите на масата, но погледът му не преставаше да я търси и опознава.
Младата жена се почувства странно - едновременно поласкана от това, че е предизвикала явния интерес на младежа и същевременно с лека насмешка - очевидна беше разликата в годините им.
Самата мисъл я накара да се усмихне - нещо, което не ù се беше случвало скоро. Момчето, явно забелязало това, я загледа с още по-нескрит интерес.
Лора леко се смути от непредизвикания интерес на младежа и се опита да си придаде по-сериозен вид.
Колежките ù вече бяха приключили темата за сапунките и като по правило бяха преминали на по-важни домашно-житейски проблеми, и очевидно не бяха забелязали лекото ù смущение.
Скришно отново го погледна: все още продължаваше да я наблюдава.
Беше високо, слабо момче - на около двадесет - с изрядно подстригана кестенява коса, дребно лице, почти бледа кожа, добре поддържани снежнобели зъби и палави трапчинки в края на устните, които сякаш озаряваха лицето му, когато се засмееше.
Допи вече изстиналото кафе и се надигна - почивката беше свършила.
Отправи се към входа на цеха, но все още продължаваше да усеща погледа на младежа върху себе си.
Искаше ù се да се обърне и да види реакцията му, но се въздържа.
До края на смяната се опитваше да не мисли за него, но образът му не преставаше да изниква в съзнанието ù - онези палави трапчинки и неизменната усмивка, озаряваща детското му лице.
Отдавна не беше се чувствала така - да я заглежда някой мъж, пък бил той и почти дете.
Беше позабравила това усещане - да бъде харесвана, да чувства онази стихнала в съзнанието ù тръпка, да чувства как някой мъжки поглед я изпива...
© Филип All rights reserved.