The work is not suitable for people under 18 years of age.
Слънцето ни заля още рано, рано. По всичко си личеше, че това ще бъде един хубав пролетен ден. Липсата на дъжд ни накара да си уговорим среща в девет. То напоследък постоянно валеше, а излизанията извън дома не носеха радост.
Да, в къщи бе приятно. Можехме да се чукаме във всяка една от стаите, защото от години живеех сам, а Рали ми помагаше в домакинството. Всъщност... бе втората господарка на този дом. Почистваше тежките картини с пухена четка, като по филмите. Разхождаше се гола тананикайки една чуждестранна, но много популярна мелодия....
Правехме заедно още куп неща; всъщност рядко се разделяхме за повече от седмица. А по време на командировките, телефонът ми не спираше да звъни. Беше, естествено, Рали. Тя изтощаваше за кратко време и най-добре заредената батерия. Телефонът, Рали- най-важните неща в живота ми. Лятото мислех да си татуирам името и върху ръката, но тя не се съгласи. Написа го с един от нейните дамски моливи и каза, че ще повтаря буквите всеки ден. Името й всъщност миришеше хубаво....
Рали има най-прекрасните ръце на света. Когато се къпем заедно, сякаш стават продължение на моите. Сапунисват ме, после ме плискат с вода, накрая трият с гъба тъмния ми гръб, и още, и още, докато топлата вода в бойлера свърши. Свършваме заедно всъщност, а студената вода, не е способна да ни нарани.
Ръцете остават топли и са чисти. Не искат да се отделят едни от други още дълго време.
Точно в девет, входната врата се отвори и в дома ми влезе Рали. Вече беше пазарувала: неща, необходими за един нормален пикник. Той щеше да се състои там, точно там, където дърветата ни посрещаха с топли обятия, в които можехме да потънем задълго.
Щяхме да пътуваме половин час с кола. И после да разпалим огън. В багажника на колата имаше дърва, които можеха да топлят човека цял един ден. На нормалния огън, който се разгаря в камина или на открито, не са му необходими повече клонки и цепеници.
За въглените всъщност, може много да се говори. Когато пламъците изгаснат, започва приготвянето на храната. След като месото върху скарата се изпече достатъчно, започва най-хубавата част от пикника, е почти. После ръцете пак започват да се събират в едно. Свидетели на прегръдката стават въглените: големи, още по-големи, а после в пепелта, като в огледало, се отразява всяко едно докосване. Пепелта помни ръцете и разказва истории за тях.
© Диан Киров All rights reserved.