На 6 и 9 август 1945 година е извършено най-голямото престъпление срещу човечеството – атомни бомбардировки над цивилните градове Хирошима и Нагасаки.
Краят на мойната, СССР е поел ангажимент да воюва срещу Квантунската армия по суша, американците бомбардират редовно – чрез бомбени килими – Токие и други градове, независимо дали са с военно значение или просто японски. Жертви стават стотици хиляди – както загиват граждани в Дрезден, Хамбург и други вече цивилни градове. Впрочем, в Дрезден е унищожена болница, в която се лекуват пленени американци и англичани. Никой не оцелява…
В Хирошима и Нагасаки загиват над 200 000 души в първия момент!!!
И никой не може да каже колко са загиналите от последствията – поколения напред…
Между другото – когато американските генерали избират жертвените градове, сред тях са културно-историчесато Киото, но са избрани Хирошима и Нагасаки. Там, впрочем, е имало лагер за пленени американци. Никой не оцелява…
Черната дата беше отбелязана и в самата Япония, и в ООН. Антонио Гутереш, както и японските политикани, не спомена нито веднъж КОЙ е убиецът на невинните…
Нещо повече – в Хирошима гоовореха за „долетял самолет и хвърлил бомбата“… Какъв самолет? От Луната, от Марс, от успоредна вселена?
А от години на младите японци внушават – атомните бомбардировки са… руски???
Някъде по заобиколен начин, някъде с намеци, някъде и директно…
Така се прави историята…
Както у нас се говори за „ползотворното съвместно съществуване на българи и османци“, както ни обясняват, че СССР обявил непредизвикан /!/ война на хвърлилата предизвикателството срещу САЩ и Великобритания българска власт и така нататък, и тем подобни…
Не са важни фактите. А кой и как ги сервира на публиката…
Все още има блог - дразнещ правилните лакеи - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9830
© Георги Коновски All rights reserved.