The work is not suitable for people under 18 years of age.
Коронавируса е на прага на България. Скоро ще проникне в нея, за да сее смърт, паника и страх. В навечерието на неизбежното какво се прави, като взети предпазни мерки...? Необходимо е спешно да бъдат решени следните задачи:
Задача номер 1
Да се обезпечат безплатни и качествени предпазни маски за всеки човек, който живее в страната. Трябва да има специални пунктове по населените места, където тези маски се раздават на населението. Понастоящем се шири страхотна спекула с маски. Те или липсват, или са на баснословни цени. Необходима е координация между правителството /което чрез министерството на финансите да отпусне средствата необходими за тези маски, както и да обезпечи спешното производството на такива/ и между здравното ведомство, което да организира и контролира достигането на животоспасяващите маски до населението.
Задача номер 2
Да се въведат законодателни промени от НС, които да позволяват на специализирани съдилища ефективно и бързо да осъждат в особено големи размери, всеки който дръзне да се възползва от кризисната ситуация, за да извлича печалба чрез спекула. Лесно е да се съобрази, че ще има лица - производители, търговци, продавачи и пр., които ще се възползват от ситуацията за лично облагодетелствуване, укривайки производство по складове с оглед на бърза и лесна печалба. Това ще доведе населението до бедствено положение да не може да си купи елементарни храни, лекарства и дрехи, освен на екстраординарни цени. Преживявали сме вече подобен сценарий по време на Лукановата зима и помним до какво трагично състояние бе докаран българския народ тогава.
Задача номер 3
Да се води разяснителна работа от медиите, как рискът от заразяване с коронавируса да се сведе до минимум, а не тези медии да се използват само за всяване на паника у хората, което ще доведе до небивал хаос и развихряне на криза.
Задача номер 4
Да се изготви много ясен и ефективен антикризисен план, защото без такъв в страната ще настъпи пълен апокалипсис. Да се създадат по места щабове за профилактика срещу неизбежната криза, която ще настъпи с разпространението на вируса у нас.
И така, г-н премиер Бойко Борисов, г-н Президент, НС и сие,
Какво чакате още - да паднат на коча мъдете ли? - както обичаше да цитира един покоен мой приятел ротния си командир от казармата.
© Младен Мисана All rights reserved.