Точно в миг, когато имах нужда ми показа, че не съм ти чужда. Почти бях захладяна от омраза, когато ти се появи и път към нещо по-красиво ми показа. Не искам никога ръката ти да пуска моята! Би ме стоплила прегръдка само, ако усещам твоята! Искам теб, желая теб, ти си в моите мечти! Целувам теб, обичам теб - обичай ме и ти! Никога вече няма да губя надежда, когато ти си до мен! Обичам да те гледам, щом очите ти отразяват всеки слънчев ден. Обичам да ми говориш за мечтите си, в които нагоре да вървиш със мен. Сърцето ми за другите е твърдо кубче лед, да тупти и обича, черпи сила от любвта ми към теб! Искам с теб да продължа живота си да бъдеш този, който го поддържа!
Всичко, от което се нуждая, си ти! Моля те, ела, аз те призовавам! И крещя за теб... Побързай... аз падам! Кажи, че ме обичаш! Кажи го на мен, ако е истина! С разпокъсани криле аз падам... Спаси ме с любов, ако е истина!
Нуждая се от теб... Когато шепнеш в ухото ми, всичко, дето искам да чуя... Отдавам ти сарцето си изцяло, искам да усещам как ти чувстваш същото. С отворени очи съм в безкрайния студ... Слушам как ти пееш отново и отново и свеждам глава надолу... На сърцето ти се моля - искам да съм само твоя! изпей ми отново за плановете, които имаш за мен... Ти си единственият, който сънувам, ти си единственият, който целувам, ти си единственият, към който тичам и ще си единственият, който обичам! Обещавам ти - никога няма да се чувсваш сам! Ще те пазя в сърцето си. Никога няма да допусна да излезеш оттам! Когато си тъжен, ще съм твоята светлина в тъмното! Аз наисина те обожавам! За да се чувстваш щастлив от себе си, всичко ще давам! Любовта ми към теб сигурно ще е последна, макар да знам, че за теб съм просто поредна... Чувствам, че сякаш ти си тук, чувам сърцето ти... Ах, прави ме щастлива този звук! Мисълта за теб тече заедно с кръвта ми! Не мога ваинаги да го показвам, но не съмняваи в любовта ми! Открих те когато се бях насочила към ада, но ти ме спаси когато със лубов ме изненада. Когато въздухът, който дишам, е жесток и объркан, аз мисля за теб, искам теб, чувствам само теб!
Всичко, от което се нуждая си ти! Моля те, ела, аз те призовавам! И крещя за теб... Побързай... аз падам! Кажи, че ме обичаш! Кажи го на мен, ако е истина! С разпокъсани криле аз падам... Спаси ме с любов, ако е истина!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.