Беше юли! Лора беше дошла сама на плажа. Легнала по корем без горнище, а дупето и беше пълно с пясък... Покрай нея минаваха яки бицари... Напомпани здрави мъже, и с поглед следяха извивките и... Дългата и руса коса се разстилаше... Беше си купила дюнер..И всяка хапка отхапваше с финес..Чесновият сос се стичаше между силиконовите и гърди..И всички мъже искаха да си пуснат езиците там за да го оближат... Един пич отиде при нея, и той помоли да я намаже за да не изгори..
- Оо, колко мило - каза Лорчето..
- Олиото ми е в чантата..
Той започна да я маже бавно... Усещаше как се повдига..настроението му.. Каката имаше здрави ръце..Личеше и че спортува..А татуировката и на дупето... Пеперудка! Издаваше палавият и нрав!
Русокоската вече се беше потнала и реши да се охлади със сладолед..Пичът продължаваше да я маже..А тя потопи език в сметаната..Започна баавно да ближе и да стене...Устните и бяха станали в сметана.. Здравенякът вече искаше да експлодира върху нея..
Всички мъже завиждаха..И гледаха с влажни очи..Пича реши да върне олиото, и видя чантата и пълна с презервативи..Каза си..Това е моят ден. Трябва да я имам тази мацка..Лора беше все още по корем, дупето и беше зачервено..Той я плясна по изгорялата кожа... Лора изстена и се изправи... И пичът разбра, че това не беше Лора, а Лор! Лора имаше член!