The work is not suitable for people under 18 years of age.
2 мин reading
- Ти ми изневеряваш! - Не е вярно! - Имаш любовник, знам. То ти личи - той хвана нощницата й и я скъса. Едната й гърда се показа. Тя понечи да я прикрие, но той я бутна грубо на леглото. - Да, имам любовник! - говореше в лицето му. Усещаше дъха му. - По-млад ли е? - Не, но е по-нежен. - Защо го направи по дяволите? Защо? Говори! - Ти замина и аз останах сама. А той ме преследваше. Купуваше ми цветя, правеше ми малки подаръчета. Искаше ме, а ти така ми липсваше. Канеше ме на гости, но аз все отказвах. Чаках те. Една вечер пак ме покани у тях. Не смеех да отида. Тогава той ме изпрати и аз, не знам защо, го поканих да се качи. Сипах по едно питие, говорихме. Понечих да си пийна, ръцете ми трепереха и се полях. Коприната бързо попи питието и зърната ми щръкнаха. Стана ми неудобно и отидох в спалнята да се преоблека. Тъкмо разкопчавах блузата, когато усетих две топли ръце да ме галят по гърдите. - И на тебе ти беше хубаво? - Да, краката ми омекнаха, толкова дълго бях без мъж и се отпуснах в ръцете му. Той бавно разкопча останалите копчета, аз тръпнех в очакване. После ме обърна и впи устните си в моите. Огънят от изгарящата целувка премина през цялото ми тяло. Как се озовахме голи в леглото, не помня. Помня само, че то ни беше тясно. Такава луда страст бликаше от двама ни, че накрая се озовахме долу на килима, бездиханни. - И приключихте? -О, не! Нощта тепърва започваше. Това беше нещо като предястие. Продължихме в банята, под душа. Накара ме да се подпра на огледалото, а той мина отзад. През цялото време ме гледаше как стена и се извивам в ръцете му. Когато свършихме каза, че краката му треперят и иска да легне. Лежахме голи и мокри един до друг, дишайки тежко. Мислех, че иска да си отдъхне малко, но сгреших. И той като мене беше събрал енергия. Обърна се към мен и започна с устни да попива всяка капчица от тялото ми. Вече не стенех, вече крещях от удоволствие. Започна от устните ми, слезе към шията, задържа се по-дълго на гърдите ми. После слезе бавно към пъпчето и надолу, надолу и навътре. Извивах се като змия, не можех място да си намеря. Впивах нокти в гърба му, хапех дланите си, да не викам, хвърлях възглавниците, дращех по леглото и накрая притихнах. После всичко започна отначало, само че аз впивах устните си в неговите и слизах бавно надолу, докато се спра между бедрата му, силни и мускулести. Той нададе вик и това разпали страстта ми. Аз бях тигрица, а той моята жертва. Такава нощ, такава нощ... Да, да, искам още... още... -О, скъпа, толкова ми беше хубаво! Ти си страхотна! Не си чуствам краката. -Неповторимо признание след седем години брак. Само че другия път измисли нещо по-така, това ми беше любимата нощница.
Отново се върнах към този великолепен разказ! Още веднъж поздравления за стила и за всичко останало! С пожелания всяка нощ да бъде такава за твоята героиня!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.