Живот
Той: Не, не, не! Тук не може да се живее…/излиза/
Тишина.
Той: /влиза/ И там не може да се живее…
Културна
Удоволствието: Човече, аз съм твоето душевно удоволствие. И се чудя що за култура, що за удоволствие е да се наливаш цяла вечер? Че и тази, дето си мери гласните струни по гръдната обиколка, слушаш? И задник по квиченето й въртиш?
Човекът: Абе, какво разбираш ти от душата българска?
Удоволствието излиза. Влиза Кефът.
Кефът: Е, сега е време за мен – кефът български…
Междупоколенска
Първи: Ееех, момчета, как обичам да гледам реещите се есенни ята!
Втори: А аз сядам всяка вечер на балкона и се любувам на падащите звезди!
Трети: Аз пък обичам привечер да се разхождам в парка и слушам музиката на шумящите есенни листа!
Четвърти: За мен е най-прекрасният миг от деня, когато вечер седя пред камината и чета сонетите на Шекспир!
Пети: Тихо, даскалите минават… Ухаааа, водка, трева, порно! Страшна вечер ще избичим!… Заминаха си! Дано ме простят Ницше и Шопенхауер за лъжата…
История
Цезар: Оооо, и ти ли, Бруте?
Брут: /забива кама/ И аз, Цезаре!
Цезар: Защооооо?
Брут: Изненадка!
Закон и политик
Законът: Ей, политика! Аз съм законът! И те предупреждавам сериозно “Недей!”!!!
Политикът: Абе, я върви на…
Законът: /свежда глава/ Ами отивам, какво да се прави…/излиза/
Мъжка
Той: Абе, Пешо, в нашата компания дали има гейове?
Друг той: Естествено! Да не би да не сме мъже?
Младежка
Той: /втурва се към нея/ Дом построих, дърво засадих, да вървим, а?
Поколенческа
Той: Завиждам на родителите ни. Радвали се, веселили се, любов имали… А ние сега да им живеем…
Бизнесменска
Бизнесмен: Дааа, ако завъртя тази далавера…Така ще заживея, че нито в приказка можеш го разказа, нито в данъчното обясни!
Пазарна
- Подправки да ви трябват?
- Щяха да ми трябват, ако намигваше, когато питаше…
Борец
- С какво се занимаваш сега?
- Работя в едно министерство…
- Какво по-точно?
- Боря се с корупцията…
- Отвътре?
Помни
- Скъпи, нима си забравил какъв ден е днес?
- Не съм забравил, че днес е колко там, откакто ние с теб нещо си такова…
Направление
- Върви в силиконова гръд…
- Къде, къде?
- Където ти видят очите…
Дискотечни
- Госпожице, може ли?
- Може, но първо да потанцуваме…
хххх
- Госпожице може ли?
- Да, разбира се…
- Да потанцуваме…
- Защо не спря навреме?
Научна
- Шефе, предлагам за 1 милион да направя български колайдер…
- Ти луд ли си? Там направиха един за милиарди и той не работи, а ти…
- Именно! Какво пестене ще е – при нас само за един милион няма да работи…
Правилно мислене
- Как вие в правителството се борите с кризата?
- Каква криза?
- Правилна позиция!
Нарцистична
Той: Оооох, сложно се живее с мойта красота, с моя интелект, с моя чар! Искат ме всички жени! Искат ме всички мъже! Че и сам се искам!
Учебна
Мутрата: Хайде бе, шефе, драсни на детето едно тромбе! Плащам си – питай другите даскали!
Старият учител: Не! Аз, господине, не продавам оценките! Три! Ама, де! Само през трупа ми!
Мутрата: Хм! Ще трябва да поприказвам с момчетата…
Модерна
Той: /седи си в кафенето/ В какво време живеем! Всичко е сурогат! Кафето – без кофеин, бирата – без алкохол, политиците – без морал…
© Георги Коновски All rights reserved.