Dec 12, 2010, 10:11 PM

Мини сценарий 

  Prose
992 0 3
1 мин reading

      В най-богатата къща в града живеят Еделвайс и неговата дъщеря Калина. Те са роми, забогатели от тазгодишния обир на една банка. Къщата има червено-розов покрив, бели пердета и дълъг килим. В стаята на Калина стоят нейните вехтории, телефон, огледалце и разбира се, леглото ѝ. Малката стаичка, в която седи на люлеещ се стол и леко дремуца баща ѝ,  е топла.

    Еделвайс е замесен в някакъв бас с петима мутри мъже. Лесно можеш да се досетиш, че всичките са лежали в затвора, а после са се кандидатирали за кметове на малки села. Единият от тези яки борсуци се казва Алексей. На времето той се е занимавал с трафик на хора и проституция. Лесно се измъква от дупката, тъй като има познат полицай в МВР. След това се запознава с министъра и му уреждат добро място в политиката.

   Бащата на Калина вярвал на тези говеда и сега е успял да стигне до нивото на милионерите.

   През декември тази година те имат среща в кръчмата на един от мъжете. Еделвайс губи баса, иска си парите от Алексей, сбива се с другите. Една вечер влизат и обират къщата. Калина е уплашена и изпитва ненавист към баща си. Напуска го и отива да живее в чужбина, като взима тайно малкото останали пари от Еделвайса.

   Сега той няма никакъв шанс. Къщата му, празна, няма нищо, дъщеря му далече. Какво да прави?! Мисли дълго и накрая решава да разкаже всичко на полицията. Залавят го и го осъждат на 20 години зад решетките. Но той направи нещо малко, но важно. Не остана пленник на Греховете си, предаде се.

 

 

11.12.2010г.

 

© Кристиан Неделчев All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??