Sep 1, 2010, 10:54 PM

Може ли... 

  Prose » Letters
1262 0 1
1 мин reading

Може ли...

Може ли душата ти да умре?! Или тя умира с тялото?! Ако можеше, значи моята вече щеше да е мъртва. Може ли сърцето ти за миг да спре?! Или ако спре, умираш?! Моето не е спряло, но е отдавна "мъртво", разграбено, разнищено... Могат ли очите ми да угаснат?! Или се случва, само когато спиш?! Моите и ден, и нощ са мътни езера, огледаш ли се в тях, о, прости ми, но в тиня кой своя образ би видял?! Тялото ми мое ли е, или чуждо?! Трябва да е мое все още. Чувствата ми - овехтели дрехи, увехнали цветя са. Ти открадна ми душата и нищо не ми даде за отплата. Сърцето ми за тебе бие, в ритъма на звънка китара. Очите ми щом видят те - блестят, сияят - усмихват се. Но теб те няма!

От толкова много години те няма. А аз що да сторя, щом все при теб е мойта мисъл?! Защо тъй черна мъка е налегнала сърцето мое и чупи парче по парче от него всеки ден и всяка нощ?! Ще оцелея ли?! Ще спра ли някога да страдам за теб?!

Въпроси, въпроси, но без отговор - освен един - ОБИЧАМ ТЕ!

© Мирослава Иванова All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • В любовта не търси отплата. Тя идва изпепелява ни. Променя ни. Душата не умира. Тя се скита! Какво ще бъде Вашето следващо писмо? Пишете ми.
    Аз съм момчето заминало далече.
Random works
: ??:??