Пием си чайчета и кафета с един младеж. Според мен младеж, де... Иначе – има си щерка в девети клас, че се и хвали с нея. Което е напълно нормално и справедливо. Тъй като детето е свършило куп неща. И хвалбата е заслужена.
Е, ако беше хвалба в бъдеще евентуално – „ще”, „ще”, „ще”... Тогава е смешно и нелепо. И следва упрек.
Но заслужил човек има право и трябва да се похвали. Скромността е белег на некадърност. Че с какво ще се похвали някой некадърник? Ама е скромееееен...
Та ми разказва как дъщеря му била пратена по някакъв проект в Гърция. Четири деца, с четирима учители... Отишли, показали им, видели, научили...
И, разбира се, моят човек го споделил в службата си. С което веднага вдигнал кръвното на някои родителки. Та едната била достатъчно глупава хем да вдигне скандал на дъщеря си, хем да разкаже за станалото. За да го науча и аз...
Прибрала се, значи, и рекла на момичето някои неща. Между които давала за пример щерката на моя приятел.
А онова спокойно рекло: „Ми ще учи – като е тъпа!”...
Мамата й занемяла...
„Ми да – тъпа е, напъва се, учи... Пък аз нали също ходих в Гърция? Вие ме заведохте...”
Да, баща й бил бая богат и купувал всичко желано от малкото му момиченце.
Което вече приемало това като нормално.
И си знаело – няма нужда от напън. Ни четене, ни писане, ни мислене, ни труд... Тати и мама всичко ще осигурят...
Модерно паразитче, развиващо хищнически инстинкти...
Така и ще си живее...
Ще се вкопчи като кърлеж в някой богат младеж, ще му изсмучи кръвчицата, ще се прехвърли на друг гостоприемник...
Хомо сапиенс, а...
Модерно...
На гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски All rights reserved.