Oct 19, 2014, 11:24 AM

Откъс от страст 

  Prose
707 0 0
1 мин reading

  ... Тя веднага се изстреля в банята. Погледна се в огледалото и какво да види? Разрошената й руса коса стърчеше навсякъде и никой гребен не бе в състояние да я укроти в момента. Очите й разширени, трепереща, изчервена, гола и гореща. Подпря се на студената чешма, пусна водата и пое дълбоко въздух, за да успокои пулса си, кръвта си, сърцето си... мислите й бушуваха в главата. От това колко е жадна до това как трябва да си купи нов парфюм. Шок, недоумение, радост и съблазън се четяха в черния й поглед, поглед на подплашено животно, диво и свободно, но и зашеметено от адреналина... И както стоеше в опит поне да престане да трепери, той нахлу изведнъж и прекъсна съсредоточаването й. Див, властен и страстен... никой не бе способен да му попречи да получи своето. Уверено я хвана за китката, придърпа я към себе си, погали я леко по челюстта и се залови да я довърши, нея - плячката си. А тя и не помръдна, потънала в наслада, погълната от огъня му. Бореха се помежду си, удивляваха се един на друг, това бе надпревара за надмощие: Кой-кого. И двамата отстъпваха, разбира се, за минута-две, а това си беше доказателство за равенство, за разбиране, за уважение на чуждите желание. Естествено в това да бъдеш жертва също си има тръпка.

  Незнайно как се озоваха на спалнята, отново, мокри, горещи, зачервени и изтощени, но готови да продължат. Те черпеха енергия един от друг. След всичко той й поднесе чаша със студена вода, запали си цигара, облегна се назад и започна да диша дълбоко... а тя просто гледаше, пиеше и слушаше тишината, спокойствието, нощта. Поглеждаше през прозореца, виждаше непроницаемия мрак и си казваше, че все пак на небето има и звезди, усмихваше се на себе си сгушена някъде там... в очакване на продължението.

© Мира All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??