Подобно на мавзолея, който бе съборен с кирки и лопати от най-гениалния седесар - Евгений Бакърджиев /лека му пръст/, ще бъде съборен и паметникът на Съветската армия. Или както сега е модерно да се говори - този паметник ще бъде пренесен в някакъв музей на тоталитаризма. Колкото и да боядисват с домати и яйца сградата на Столична община червените бабички и дядковци, "боята" им ще бъде измита, а от паметника и помен няма да остане. Защото решението е взето извън България и спуснато до знанието на местните аборигени - президент, парламент и общински служители. Те само са козирували и са запретнали ръкави. Аз лично съм съгласен този паметник да бъде махнат. Това трябваше да стане още през 1990г. и то по българска инициатива, а не днес да ни нарежда отвън новият американски посланик, като първа своя предстартова инициатива. Защото какъв паметник е всъщност това. Паметник на сталинските ни поробители, който да ни напомня как сме били предадени от колективния Запад в лицето на Рузвелт и Чърчил по времето на Ялта, Потсдам и Техеран. Баста! Да сложим край решително и веднъж завинаги. Този паметник няма нищо общо с паметника на цар Освободител. Този паметник на съветската армия, сложила началото на разправата с българската интелигенция, е позор за България. Нека бъде премахнат незабавно. Но аз съм и за премахването, и то също незабавно, на паметника на американския летец в Южния парк. Това също е голям позор за нацията ни. Защото американските летци бомбардираха безжалостно София от своите летящи крепости. И не само София. А сервилните български управници стигнаха в безочието си дотам, че да издигнат подобен паметник в столицата ни. На мястото на този паметник трябва да стои паметник на великия български летец капитан Списаревски, който със своя чутовен подвиг се опита да спре тази варварска бомбардировка. Днес малцина знаят, че останките на този доблестен българин се намират близо до Пасарел, в хълма отвъд въжения мост на спирката известна като "Двата шопа". Ние трябва да издигаме паметници на нашите герои, дръзнали да се противопоставят на въздушния завоевател и загинали славно за българщината! Ако ще издигаме паметници на чужденци на родна територия, то по-добре е да издигнем паметник на великия монголски завоевател Тамерлан, който плени и уби по особено жесток начин поробилият ни турски Султан Баязид, като по този начин отмъсти в аванс за петвековното ни турско робство. И без това българите и монголците, както и хуните са народи с общ корен, които трябва да се тачат взаимно и е крайно време това да стане на дело.
© Младен Мисана All rights reserved.