Рядко се случва да излизаме от затворения свят, в който живеем... Дори в малкото ни общество, където пребиваваме, ние сме като на самотен остров всред океан от емоции. Днес отскочихме до амбулаторията за поредната консултация. Не уцелихме времето. Нямаше никой и чистачката ни отпрати да чакаме. Пред селската сладкарница - две люлки. В червената лудо се засилва дрипаво циганче. Качих малкия синковец на жълтата и го залюлях. Погледнах към момиченцето, а то срамежливо сведе очи към земята. Беше спряло да се люлее и ни наблюдаваше с интерес. От нея се носеше характерната циганска миризма. "Красива е" - помислих си - "Колко ли отдавна не е виждала вода и баня?" Няма да ви я описвам. Най-обикновено дете. С правилни форми и прекрасни бели зъби. - Колко много индийци в България! - казах на жена си, смеейки се. Минах зад люлката на малкия и го засилвах, флиртувах с нежни думи с малката, за да се чувства равна и обичана, и я наблюдавах... А тя занемяла от вълнение гледаше майката на детето ми и се усмихваше... Половинката ми изцяло отдаваше вниманието си на синът ни, като му гукаше и го гъдилкаше. В този триъгълник от погледи ехтеше веселия смях на момченцето ми... Един ден малката ще има деца... Надявам се този незбравим миг да остане в съзнанието й. Представям си как нейните деца ще изпитат майчината любов и закрила, а и надявам се, бащина подкрепа... Надявам се...
Да много е тъжно да, че има такива деца те нямат право да избират родителите си -Иначе есето отразява реалният и истински живот - поставям шестица, защото е наистина много хубаво
тъжно е, че има деца, лишени от елементарната любов на родителите си...
да, елементарна, защото е толкова просто да я осъзнеш и толкова лесно да я покажеш на едно създание, което я заслужава...
а всяко дете заслужава да знае, че е обичано...
дано обществото ни осъзнае, колко важно е децата ни да са щастливи!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
всичко е реално
п.п. както и за котето, и за Вихра, че и за Радой...