Sep 16, 2024, 10:56 PM  

Повторен опит за покушение срещу Доналд Тръмп 

  Prose
77 3 8
1 мин reading

За първи път в историята на Америка се извършват два последователни опита за отнемане живота на експрезидент. Това е наистина прекалено и няма как да повярваме, че се касае за несвързани помежду си действия. Очевидно евентуалното идване на власт на Тръмп ще бръкне много сериозно в нечии сметки - вероятно на Сорос и компания. Нервите на тези кръгове вече не издържат. Защото ако Тръмп бъде ликвидиран като действащ президент, както това се случи с Джон Кенеди, то автоматически поста му ще поеме вицепрезидентът. А не е ясно дали той няма да се окаже още по-краен по отношение на кръговете чиито интереси са засегнати. Очевидно тези кръгове са се сраснали с вождовете на Демократическата партия, олицетворяващи днес т.нар. дълбока държава. Време за физическото премахване на Тръмп безусловно има и то немалко. Защото, ако той спечели президентската надпревара през ноември, следва санитарен период до 20 януари - време благодатно за политическо убийство. Но си мисля, че съзаклятниците - черният като Сатана Обама, спермохвъргачът Бил Клинтън, лесбийката Хилари Клинтън, изкукалият айриш Джо БайПън, жалки пионки на Дядо Сорос, както и подопечните им ЦРУ и военнопромишлен комплекс, ще срещнат на терена Господ-Бог, който ще им нанесе съкрушителен ъперкът и в третия рунд, както вече се случи в първите два. Очевидно Бог има планове за Тръмп и го пази по своя си - божествен начин. А когато Бог пази нещо, над него няма власт и Сатана.

© Младен Мисана All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Много си прав ,Приятелю!Надявам се че доброто вече е в ход!!!Поздрави Младене!!!
  • Сатаната властва в САЩ! Господ да ни пази от разширяване на конфликта до ядрена война!
  • Живко, Бени, Доче, Якеми, Стойчо - благодаря ви, че коментирахте!
    Благодаря на Бени и за това, че постави материала ми в Любими!
    Бог да пази човешкия род и цивилизацията, защото работата е тръгнала назад към пещерите, но с радиоактивна храна и вода.

    Живко, разбирам твоите опасения, но първият стрелец трябва да е бил наистина виртуоз, щом уцели Тръмп в ухото и то точно когато той внезапно мръдна. Ти лично би ли се подложил на подобно преживяване, както го нарече - "показно покушение"? Аз лично не бих, дори ако ми предложат да стана президент на САЩ и в добавка ме съблазнят със съкровището на инките.

    Поздрав за всички вас: https://www.youtube.com/watch?v=7xiI-Y0h6p8
  • "Ще поживеем и ще видим!"
    Поздравления за написаното от теб, но кой знае какво още ще видим?
  • Путин ще помага за изборите, то се е видяло.
  • Точно казано...Амин...
  • Сякаш си прочел мислите ми, Младене и си ги написал! Поздравления!
    Бог да опази Своите, да спре войните и да вразуми Безумците!
  • Не знам, Младене, на какво сме свидетели. Нещата в отвъдморската империя явно сериозно куцат. И от трагични, придобиват трагикомичен характер. Лично на мен започва да ми мирише на фарс. То бива нескопосни наемни убийци..ама тука се чупят рекорди. Да не говорим за действията и реакциите на Тайните служби. На моменти даже си мисля, че всички тия показни покушения, са дело на предизборния щаб на Тръмп. Нали в Америка всичко е шоу и рейтинг. А няма съмнение, че рейтинга на Тръмп гони небесата. Сериозно погледнато, империята е в криза, много по- голяма, от тази по времето на Виетнамската война. Противоречията в САЩ са толкова ожесточени( нещо, което по нашите СМРАД е тема табу) , че никакви външни конфликти не могат да ги тушират. В този смисъл, битката за Белия дом, е битка за това, дали самите САЩ ще оцелеят.
Random works
: ??:??