Aug 26, 2008, 3:57 PM

Шира - кратко представяне 

  Prose » Narratives
711 0 4
1 мин reading

Името ми е Шира и съм от котешкия род, макар че тук, където е домът ми, всичко е малко несигурно. Аз съм един от обитателите на това, което наричаме "Границата". Тук, на това уникално място, се допират и преплитат устойчивият реален и вълшебният, вечно променящ се, светове. Тук се раждат митове и легенди, сбъдват се сънища и кошмари, мечти и страхове. Тук на Границата са в сила законите и ограниченията и на двата свята, но понеже те често са противоположни и взаимоизключващи се, на практика е възможно да се случи всичко...
   Не зная как се получи така, сигурно, защото съм надарен (или прокълнат) с повече съвест, отколкото ми се полага като на представител на котешкия род, но се оказа, че обучавам успелите да стигнат до дома ми пътешественици, за да не си докарат неразумно белята, докато се лутат сляпо из Границата, а и по-нататък. Добре, че не живея на някой от първите гранични светове и стигналите до мен се броят на ноктите на лапите ми, но и толкова са ми достатъчни! За да уча някой, особено на такова сериозно нещо, каквото е оцеляването в непрекъснато променящата се, често и враждебна среда, ми е необходимо да подходя с цялата сериозност, постоянство и отговорност, която мога да изстискам от себе си, а аз все пак съм котарак... Понякога се чудя как се справя с тази си задача приятелят ми Ръмжача, а при него се изтърсват много повече пишман пътешественици, защото той живее в една от най-първите гранични зони. Сигурно му помага това, че е вълк...
   Но много се отплеснах, всъщност аз съм разказвач на Приказки. Искаш ли да ти разкажа някоя?

© Стоян Вихронрав All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • И на мен ми стана много интересно! Разказваш страхотно, котарако Шира.
  • Ооо, мадам - радвам се, че отново Ви засичам
    Поздрави и от мен.
  • С удоволствие прочетох, стари мой Приятелю!!!
    И ужасно се радвам, че отново пресичаме пътищата си!
    Напред и нагоре!!!
    Поздрави!
    ))
  • Скоро идват още
Random works
: ??:??