Mar 12, 2007, 1:27 PM

Щастието! 

  Prose
1363 0 4

Животът е прекрасен, просто трябва да повярвате :)! До скоро бях най-нещастното същество на света, изпълнено с толкова много болка и тъга! Не вярвах в нищо и никой, толкова се бях отчаяла, че бях готова на крайни мерки... Господи, колко съм била заблудена... Няма нищо по-хубаво от това да си жив! Да дишаш с пълни гърди, сърцето ти да бие лудо... да обичаш... толкова е хубаво... Не знам от къде се появи той и каква сила ни събра, но съм й безкрайно благодарна! От най-мрачният човек на света се превърнах в най-щастливото същество, щастие изпълва цялата ми същност, имам чувството, че мога да полетя, стига да поискам! И вие го можете, трябва само да повярвате в себе си, да не се предавате НИКОГА и да продължавате да търсите щастието, колкото и болка да има по пътя до него. И на вашата улица ще изгрее слънце, дори преди това да са минали много унищожителни урагани, ще изгрее и ще е най-красивия изгрев, който някога сте виждали! Само трябва да повярвате :)!

© Скрапи Ду All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Поздравления! Това е което те подържа жив- любовта!
  • Вярата..да..тя е в основата на всичко...Поздрави!!!
  • Мерси !
  • Да много от тея неща са верни...хубаво е да си жив.....но още по-хубаво е да има някой заради когото да живееш....жалко че не при всеки е така....но......иначе браво!
Random works
: ??:??