Думите ми се спъват, нямам силата да ги изплюя, искам да ги изхрача. Да ги повърна...
Искам да повръщам само думи. Ще стана словесен булимик. Словесен булимик е този, който почти не говори. Този, който изпитва чувство на вина, ако говори. Този, който ако проговори, веднага отива в Тоалетната на Мълчанието, заключва я и повръща думи, думи, думи...
Виновен съм. Отново проговорих. Не трябваше.
Искам да се пречистя. Искам да няма вина. Просто искам да съм чист и красив отвътре.
Как става това?
По-малко думи. Повече действие.
Много говоря напоследък. Замърсявам околната среда с неизпълнимите обещания и празни думи.
Сега отивам да ги повърна... Всеки път като повръщам думите си, се чувствам много по-добре... Най-големият ми кошмар са изпитванията в училище, там само ме карат да говоря да говоря да говоря
след което трябва
да повръщам да повръщам да повръщам
думите си в Тоалетната на Мълчанието.
Много говоря напоследък... Ето! Дори сега говоря! Аз блудствам с думите, разкъсвам роклите им, изнасилвам ги в малките улички на междуредията, а после... после ги захвърлям...
... Затова искам да съм словесен булимик и... извинете, трябва да отида до Тоалетната...
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.