(само за жени)
Макар че наближаваше четиридесетте, Милена все още минаваше за хубавица. Така поне твърдяха приятели, съседи, роднини и, разбира се, мъжът ù. За този имидж помагаха и веселият нрав, чаровното излъчване, енергията и оптимизмът, с които заразяваше околните. А и сексапилното тяло, което и досега събираше някой и друг поглед по улици и плажове. Тя добре си даваше сметка за оръжията, които има и ги ползваше с удоволствие и финес. Кипеше от живот и се чувстваше отлично. Е, може би понякога уморяваше малко близките с нескончаемите си идеи и начинания. И като че ли прекаляваше с купоните... Енергия, ви казвам.
Преди седмица Милена беше започнала поредната инициатива - ремонт и пълно обновяване на къщата, в която живееха. Падаше си малко перфекционистка и не се задоволяваше с какво да е - всичко трябваше да е красиво и качествено, но не безумно скъпо. Слава Богу, имаше верен усет на ловец и успяваше да го постигне. А и добри приятели, които ù помагаха.
Днес имаше среща с много близка приятелка, Кристина, която работеше във фирма за врати и можеше да ù предложи добра оферта. Пиха кафе и се забавляваха, докато обсъждаха възможностите за добра сделка. Приятелката я изпрати при най-добрия майстор на фирмата, който отгоре на всичко имал слабост към чаровния пол и можел да направи отстъпка от цената.
Зарадвана, Милена с бърза крачка се запъти към новата задача за деня. След около два часа се върна вкъщи, доволна от приличната оферта, която ù бе дал любителят на нежната половинка на човечеството.
.................................................
Звънна ù телефонът. Беше Кристина, леко учудена какво ли се е случило.
Обадила се на майстора да пита дали е идвала една хубавица да поръчва врата, а той казал, че не, за съжаление, днес никакви хубавици не били минавали и нали ги знаем ние готините мацки колко често си менят настроението и плановете. Може би щяла да мине утре или кой знае кога...
.................................................
Милена горчиво се усмихна и някак набързо и механично приключи разговора. Сипа си чаша вино и седна да прави списък с гостите за четиридесетия си рожден ден.
© Антонела Огнянова All rights reserved.