По принцип не обичам дебелашкия хумор. Когато хората се смеят, редно е да не е за сметка на някого. Тогава все още бях студент, но като селянче, полската работа не ми беше чужда и не ми се разминаваше... Копаем с баща ми царевицата. Ако някой твърди, че това е особено приятно нещо, съветвам ви да не му вярвате. Срещу нас същото действие го извършваше още едно семейство - мъж и жена на средна възраст. Злата хорска клюкавина твърдеше, че мъжът ходел по чуждо... По пътя се задава друго семейство - пак мъж и жена. Настроението е приповдигнато. То на всички е приповдигнато, преди да хванат мотиката... Нещо от типа на "то ша са мре, ами как ша са рита"... - Колагеле! - поздравиха преминаващите - Дал Бог добро! - отговаряме нестройно всички ние копаещите. - Петре, къде са сега твоите любовници да вземат по една мотика, че и те да копаят? - попита жената от пътя. Това не беше съвсем издържано. Видях, че на копачката отсреща изобщо не й стана драго. Но мъжът й бързо се окопити и не остана длъжен: - Ами хващай една мотика и почвай!... Последва смях, но той беше малко на сила. Явно, на никого не му беше до смях. За да замаже положението, нахалницата се обърна този път към мене: - Пеца, ами ти като учен човек, студент, как тъй са те хванали да копаеш папури? Отговорът излезе толкова бързо от устата ми, че даже не успях да го задържа: - А може ли глупав човек да попита умен въпрос? - Айде... Айдееее! - гневно ме нахока баща ми, а натрапницата бързо запраши към нейната си нива.
Ех този Яворчо...много интересни и забавни историики е написъл.
Добре че днес беше написъл един коментар под един мой стих...макар и негативен...аз го оцених разбира се защото уважавам мнението на хората каквито и да са..Та това даде повод да надникна и аз в творчеството на моя остър критик и останах приятно очарована и с много усмивки и позитивизъм...оставам към неговата интересна личност
Браво Яворе ..продължавай в същия дух,да веселиш народа и от това имаме нужда..Съжалявам само за хубавото семейство което сте били ,а сега е разделено...най-вече за малките буболечета....Те са ви най-голямото богатство....обичаите ги много и не ги лишавайте от грижи и внимание.
Сърдечни поздрави !!!
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.