Oct 18, 2007, 2:17 PM

За брат ми ;(((( 

  Prose
2749 0 2
1 мин reading

Всеки ден болката става все по-силна и непоносима. Липсваш ми ужасно много. Не знам как се получава така, че те обичам, а никога не съм те познавала. Само знам, че си бил по-големия ми брат. Ти се появи на бял свят със затворени очи и никога не почувства страх, болка, ужас. Ти винаги си бил и ще бъдеш част от мен. Може хората да говорят каквото си поискат, но аз те обичам. Ти си моя брат и това, че те няма, не променя факта, че твоята кръв е била същата като моята. Никога няма да мога да кажа всичко, което ми се иска да ти кажа. Не знам как постоянно мисля за теб, а мина толкова много време. Много ме боли и много те обичам. Никога не е имало нещо по-тъжно или по-тежко за мен от мисълта за теб. Представа си нямам как си щял да се казваш или как си щял да изглеждаш. Но всеки ден мисля за теб. Всеки ден си те представям, измислям си име, с което да те наричам и твой образ. Обещавам, че никога няма да спра да те обичам и винаги ще знам, че съм имала брат. Обичам те!

© Ели Георгиева All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Преди два месеца загубих най-скъпото за мен - брат ми. Много добре разбирам как се чувстваш. Болката е неуписуема, не се прдавай!
  • Разбира се, че няма да спреш да го обичаш! И аз съм загубила брат, но е винаги в моите мисли и в моето сърце! Когато ти е тежко, говори с него, той те чува и е твоят ангел-пазител!
Random works
: ??:??