Една история разказа ми луната. За необятната любов на двама влюбени. За това, колко чиста и невинна била тя. Как били готови да направят всичко един за друг... Те се срещнали преди милиони години и още щом се видели разбрали, че са влюбени. После си уговорили среща и започнали да се виждат. Чувствата само нараствали с течение на времето. Те били много щастливи заедно и много се обичали. Правили всякакви лудории заедно и умирали един за друг. Тогава един ден, когато правили 20 години заедно, момчето искало много да изненада любимата си. Затова се качило в колата си и тръгнало към съседния град. Имало един много дълъг мост, който трябвало да се прекоси и си там. Момчето си карало колата и след малко стигнало до града. Той планирал да изненада неговото момиче с огромен букет от рози, а по средата му да сложи годежен пръстен. Той купил всичко и си тръгнал. Обаче времето се променило. Започнало да гърми и да вали много силно. Момчето не виждало почти нищо. Започнал да се притеснява и се сетил, че в бързането е забравил да вземе якето си от цветарския магазин, в което сложил пръстена. Той се опитал да обърне колата, но не се виждало добре в мъглата и пътят бил хлъзгав. Затова момчето не успяло да я обърне и паднало от моста заедно с колата. На сутринта полицията намерила момчето, което реката изхвърлила на брега. Момчето не било умряло, но било в кома и знаели, че няма да се събуди. Момичето отивало всеки ден в болницата с малкото ù останала надежда. Целувала го и сядала на стола до леглото. Така минавали всичките ù дни. Докато един ден не я намерили мъртва в къщата си, а в ръката си държала бележка "Ще те чакам на небето, мили мой", а ден преди това тя казала да изключат поддържащите го апарати. И знаете ли какво станало после? Момичето се превърнало в луната, а момчето - в слънцето и така те са щастливи заедно и се обичат безумно много, толкова, че момчето се скрива всяка вечер, за да може момичето да се покаже. Сега вече те били свързани завинаги във вечността.
Край!
© Луна All rights reserved.